Diamanten är borta!!
Ja.
Barnen fick Den Försvunna Diamanten i julklapp.
Dom hann spela en omgång.
Nu är diamanten helt väck.
Går det att köpa en diamantpjäs någonstans?
Ska jag behöva köpa ett nytt spel?
Ödets ironi.. suck.
Ja.
Barnen fick Den Försvunna Diamanten i julklapp.
Dom hann spela en omgång.
Nu är diamanten helt väck.
Går det att köpa en diamantpjäs någonstans?
Ska jag behöva köpa ett nytt spel?
Ödets ironi.. suck.
men man brukar väl få några i reserv=? har ett gammalt från 70-talet eller något.. där var det tre diamanter.
Brio Lek och Lär har reservdelar till spel. Vet inte om de har en diamant, men man kan ju kolla.
jajane skrev 2009-02-18 22:46:37 följande:
hi hi diamanten e försvunnen kolla om du kan fa extra delar fran firman som spelet kommer i fran man brukar kunna fa en del mot ett returkuvert med porto.
tills du fått tag på en diamant kan du kanske märka en av dom andra, tex en tjuv, med en penna. Visserligen kommer det att fattas en på spelplanen men man kan i alla fall spela.
hmm.. hojta till om ni inte lyckas hitta någon extra diamant, för jag har nämligen det spelet i källaren och det kan nog hända att jag har en extra diamant eller två =)
Dom har en butik i Sätra om du bor i Stockholm. Det är främst skolor/förskolor som handlar av dom, men man kan handla där som privatperson också. (Är man kommunalanställd får man dessutom rabatt på ordinarie priser - i alla fall i Sätra-butiken.)
Annars:
www.lekolar.se/templates/Level1Page.aspx
www.lekolar.se/templates/Level1Page.aspx
Kontakt
ALGA / Scanditoy AB
Box 305
201 23 Malmö
Besök: Nordenskiöldsgatan 6, Malmö
0479 - 190 00
[email protected]
maila och fraga
Men vafan, är det inte det hela spelet går ut på ???
Hej! Hakar på en gammal tråd och undrar om nån har några extra delar till Den försvunna diamanten till försäljning?