• Communityansvarig

Pappagrupp?

Ville höra lite vad ni säger. Är Pappagrupp en relevant forumkategori även framöver på nya sajten?  Fyller den någon funktion, eller är ni ändå överallt precis som alla övriga användare. Blir det rörigt om vi tar bort den? Det är ju tyvärr rätt få män på sajten. bara cirka 7% av sajtens användare. . Vad skulle krävas för att locka fler killar till sajten?

Fungerar den separerade forumkategorin konserverade på så sätt att andra killar inte hittar hit. Vad säger ni?

• Svar på tråden Pappagrupp?
  • Papito

Jag tycker att den ska vara kvar, ska försöka ge ett roligare och mer utvecklande svar senare men jag tycker att den bör vara kvar.

• Gnagarn

Jag tittar in här regelbundet. Tycker denna grupp har sitt existensberättigande då föräldraskapet inte är direkt jämlikt i samhället. Skönt att iallafall ha nånstans där man kan kolla med andra pappor om gemensamma saker.

• Communityansvarig
    Gnagarn skrev 2009-02-21 19:14:00 följande:
    Jag tittar in här regelbundet. Tycker denna grupp har sitt existensberättigande då föräldraskapet inte är direkt jämlikt i samhället. Skönt att iallafall ha nånstans där man kan kolla med andra pappor om gemensamma saker.
    Tack för svar. Tankegångarna vi hade var att det kanske är lite konseverande med den här "pappagruppen", för det vore kul om fler män hittade till Familjeliv och var överallt på sajten. Pappor som letar sig hit kan ju uppfatta det som att pappor bara finns i "pappareservatet", eller vad säger ni?
  • Gnagarn

Nja...jag tror inte det. Vet inte hur andra funkar förståss men jag är aktiv i resten av forumet också. Men frågor som gäller faderskapet så att säga försöker jag ventilera här om jag söker efter andra mäns åsikter först och främst. Är frågan generell ställer jag den i "stora" forumet.

• Pappan Blå

Håller med en Gnagare, och sånt händer inte ofta, att jag tycker den fyller ett behov och att jag kan vända mig till andra forum med saker som inte alls har med papparollen att göra.

• Communityansvarig

Ok, ja så länge det fyller en funktion är det ju synd att ta bort det. Det håller jag helt med om, Vet ni någonting som skulle få fler killar att hitta hit?

Svar på tråden Pappagrupp?