• Anonym (ingen lust)

    Någon som Testat L-Arginin eller L-Argiplex??

    Jag undra om någon testat L-Arginin eller L-Argiplex och om de hjälper mot minskad lust och trötthet??

  • Svar på tråden Någon som Testat L-Arginin eller L-Argiplex??
  • Anonym (Samma här)

    Åhh...TACK !! Det är ju så det heter, har själv tänkt ställa den frågan men jag har inte kommit på vad det hette. Väntar med spänning på svar.

  • Anonym (testat)

    Jag har testat L-Argiplex men jag upplevde ingen skillnad öht. Men med småbarn, jobb och allt annat runtomkring så var nog lustminskningen helt relaterat till detta. Jag var för trött helt enkelt.

  • Anonym (Samma här)

    Är rädd för att det är samma sak här tyvärr. Lusten finns i huvudet på mig men när allt är lugnt här hemma så tar tröttheten över.

  • Anonym (provat)

    Har provat L-Argiplex och rosenrot. Tyvärr märkte jag ingen skillnad, får jag välja mellan sex och sömn så väljer jag fortfarande sömn:( Kanske blir bättre efter småbarnsåren?

  • Anonym

    Jag och min flickvän tog det samtidigt och det var i en period då vi inte hade någon sexlust någon av oss.
    Vi hade köpt för en månad och jag vi hade mer sex den månaden men jag tror och kopplade det mer ihop med att vi ville försöka, att vi ville få igång vårt sexliv igen.

    Men sen blev det samma igen.

    Sen började hon ett nytt mellanchefs jobb i början av hösten och stressen tog all sex och all ork. Efter ett stort bråk och utpratning så började hon försöka mer men nu är det jag som är som död innuti.

    Funderar på att försöka med piller igen, placebo fungerar för mig ;)

  • Anonym (Anonym)

    Går på L-Arginin Elexir just nu i försök att höja både livs och sexlust. Helt för min egen skull och inte för någon man då.

    Har själv börjat känna en smärre ökning i lustkänslor. Men dessa kapslar har kommit med lite andra effekter också. Bl.a. så har jag märkt att matsmältningen går fortare samt att det blir mer att tömma när man går på damernas om ni förstår vad jag menar.

    Vet inte riktigt vad det sistnämnda beror på. L-Arginin består till större del av torkad och pulveriserad Macarot. Möjligt att denna är rik på fibrer och såna är ju kända för att sätta fart på magen.

    Har även noterat att mensen blir rikligare. Plus att hormonell akne (i ansiktet, främst haka) har kommit tillbaka litegrann innan mensen. Kan ses som något mer på minussidan.

    Någon som fått liknande biverkningar av samma piller?

  • Anonym (Hin håle)

    Ja, tar Arginin regelbundet för ökad pump i gymmet. Hsr aldrig märkt att det påverkat sexlust eller stånd. 

  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-09-25 14:30:08 följande:

    Ja, tar Arginin regelbundet för ökad pump i gymmet. Hsr aldrig märkt att det påverkat sexlust eller stånd. 


    Tar du den varianten som är avsedd just för ökad sexlust då? Finns ju olika typer av Arginin.
    Tar själv L-Arginin Elexir Pharma med macarot. Tycker den funkar rätt okej som "kärlekspiller". Små skillnader som gör sig påminda varje natt Solig
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-02 01:51:37 följande:
    Tar du den varianten som är avsedd just för ökad sexlust då? Finns ju olika typer av Arginin.
    Tar själv L-Arginin Elexir Pharma med macarot. Tycker den funkar rätt okej som "kärlekspiller". Små skillnader som gör sig påminda varje natt  // Solig
    Nej, tar L-arginin som efterfrågas i TS. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-10-03 06:54:30 följande:
    Nej, tar L-arginin som efterfrågas i TS. 
    Tyckte du sa att du tog Arginin för träningens skull. Uthållighet och sånt. Ok, då funkar väl pillret på individnivå då. För vissa men inte för alla. Prova nåt annat.
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-03 06:58:24 följande:
    Tyckte du sa att du tog Arginin för träningens skull. Uthållighet och sånt. Ok, då funkar väl pillret på individnivå då. För vissa men inte för alla. Prova nåt annat.
    Korrekt, tar L-arginin för träningens skull och det var bland annat L-arginin som efterfrågades i TS och jag har inte märkt att det påverkat sexlivet.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Hin håle) skrev 2023-10-03 07:13:59 följande:
    Korrekt, tar L-arginin för träningens skull och det var bland annat L-arginin som efterfrågades i TS och jag har inte märkt att det påverkat sexlivet.
    Det var ju detta som jag försökte poängtera också? Om du tar Arginin för träning och uthållighet så kan du väl inte räkna med att sexlusten påverkas i nån högre utsträckning? 

    Mina från Pharma Elexir är speciellt framtagna för att öka lust och blodtillförseln i de nedre regionerna. Testa dem. De är unisex också. Anpassade till både män och kvinns. 
  • Mandel

    Testade L-Agriplex när jag var gift, men det var ju liksom inte hos mig problemet låg utan det var lusten till just den specifika mannen som var problemet och det löstes med en skilsmässa.
    När jag bytte ut den självcentrerade arbetsnarkomanen med ölmage och begynnnande flint så kom lusten som ett brev på posten...


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Anonym)
    Mandel skrev 2023-10-03 07:55:02 följande:

    Testade L-Agriplex när jag var gift, men det var ju liksom inte hos mig problemet låg utan det var lusten till just den specifika mannen som var problemet och det löstes med en skilsmässa.
    När jag bytte ut den självcentrerade arbetsnarkomanen med ölmage och begynnnande flint så kom lusten som ett brev på posten...


    Good on you! Hoppas du hittade en spänstigare prakthane i efterhand utan jäst degmage (brrrr Kräks) Vandrande spritbukar är de värsta. Inget piller i världen väcker den minsta lilla ljuslåga för såna åbäken. 
  • Anonym (Hin håle)
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-03 07:19:15 följande:
    Det var ju detta som jag försökte poängtera också? Om du tar Arginin för träning och uthållighet så kan du väl inte räkna med att sexlusten påverkas i nån högre utsträckning? 

    Mina från Pharma Elexir är speciellt framtagna för att öka lust och blodtillförseln i de nedre regionerna. Testa dem. De är unisex också. Anpassade till både män och kvinns. 
    Förlåt men jag svarade bara på trådstarten, inget annat.
    Har inget behov av ökad sexlust, än iaf. Men tänkte svara TS att L-arginin inte påverkar min sexlust alls då det var just L-arginin som efterfrågades (bland annat).
  • Mandel
    Anonym (Anonym) skrev 2023-10-03 08:00:38 följande:
    Good on you! Hoppas du hittade en spänstigare prakthane i efterhand utan jäst degmage (brrrr Kräks) Vandrande spritbukar är de värsta. Inget piller i världen väcker den minsta lilla ljuslåga för såna åbäken. 
    Rent krasst så tycker jag bara lusten blir högre och högre och känner mig i bland som värsta sexgalningen...
    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Anonym)
    Mandel skrev 2023-10-03 08:34:35 följande:
    Rent krasst så tycker jag bara lusten blir högre och högre och känner mig i bland som värsta sexgalningen...
    Utan piller då? Ja, då är det väl bara att gratulera! Hoppas du hittar en karl som är dig värdig. 
Svar på tråden Någon som Testat L-Arginin eller L-Argiplex??