• combatizback

Billig och bra hårförlängning?

Hej. Jag undrar om det finns någon bra och relativt billig hårförlängnings salong i Alingsås/Göteborg? Och vilken metod är bäst för mest hållbarast resultat? Eller kan man få tips på någon som gör hårförlängning privat och i så fall priser?

• Svar på tråden Billig och bra hårförlängning?
  • the secret

HEJ
    du kan köpa hår på tradera,äkta hår i så kallade nail slingor eller stick in hair
    det kan du göra själv hemma,
    finns verktyg att köpa för att göra detta oxå
    på salong kostar det ca45 kr slingan och du ska ju helst ha 100 st för att det ska se bra ut..dom flesta frisörena gör nog det,här omkring i alla fall...
    lycka till =)

• combatizback
    Svar på #1
    Jo, jag har funderat lite på nailslingor, men jag är egentligen ute efter keratinvax. Ironiskt sett har jag hittat en relativt billig hårförlängning i trollhättan, dagen efter jag skrev detta inlägget... Men tack för hjälpen ändå... :)
  • solis gbg

Jag gjorde min hårförlängning hos Gabina i Göteborg och blev sååå nöjd. Jag satte i 120 slingor för 2200 kr. Väldigt bra pris! Hittade dom i en tråd på bröllopstorget, där någon hade rekommenderat dom. Tog kontakt och fick en tid ganska snabbt. Kan verkligen rekommendera dom! Du kan ju kolla in deras hemsida, www.gabina.se

• Nina71

Jag rekomenderar er att gå till en riktig salong om ni ska göra en hårförlängning,jag va dum nog att gå till en som har sin annons på blocket....hon kallar sig för Tess!,, Hon blåste mig totalt,jag tappade hälften av slingorna på ca 3 veckor+ att mitt eget hår har gått av där dom satt....jag säger bara fy fan vilken jävla falsk apa.. Hon kommer nog att få smaka sin egen behandling en vacker dag...KARMA.....,,,,,kallas det för.

Svar på tråden Billig och bra hårförlängning?