• Mymemlan

Nån mer i åldern 16-20 som är gravid?

Jag har just upptäckt att jag är gravid, och jag är 18, 19 då barnet föds. Jag blev gravid när jag åt ppiller. Min pojkvän är 22.

Finns det någon som vill hänga med genom den här resan som också är gravid? Några som vill bolla tankar och surra av sig allt som dyker upp?

• Svar på tråden Nån mer i åldern 16-20 som är gravid?
  • pussgurkan86

gå in på gravid forumet istället. där är det säkert fler gravida.

grattis till bebben i magen förresten.

• Tessan89

Jag är 20 och är gravid med mitt andra barn :) Fick min första när jag var 17!
    Grattis till den lill* i magen =)

• fribor1

Jag är också ung och gravid är 18år och pojkvänner blir 22 i sommar, fast min graviditet är snart över hoppas jag, är bf+3 idag...

• Eleonor

Jag är 19 år, hinner fylla 20 innan bebisen kommer (bf 1 november). pojkvännen fyller 21 innan det är dags :)

• Benz

hej! är 19 år, fick min första när jag var 18 :) väntar den andra nu, tror ja! ska köpa grav.test imorgon :P

• Mymemlan

Åh vad roligt :) Jag är gravid i vecka 6 nu, snart vecka 7. Mår så fruktansvärt illa hela tiden, trött och yr. Hoppas det går över snart :)

Åhh ja då är den ju snart slut, spännande ! :D

• mammamaddis

jag va hade precis fyllt 17 när jag fick mitt forsta barn andra barnet kom en månad innan jag fyllt 19 och nu väntar jag tredje barnet som kommer när jag e 20.. är i vecka 12 typ nu :D

• Benz

hej igen :) Jag är gravid! vore roligt att följas åt!

Svar på tråden Nån mer i åldern 16-20 som är gravid?