Fått ett barn,men kan ej få syskon......
Finns det nån mera där ute som har varit med om detta att det varit trassligt att få flera barn?? Fick igår mitt 4e missfall.Kram Tjej ikalmar
Finns det nån mera där ute som har varit med om detta att det varit trassligt att få flera barn?? Fick igår mitt 4e missfall.Kram Tjej ikalmar
ja du.. jag har oxå ett barn, född 06, men får inte heller till ett syskon, vi fick nyss ett mf vi med, mitt 3:e...
ja, absolut e det skönt att ha ett barn, hon e ju vårt allt, men hade ju vart roligt att få ge henne ett syskon innan hon har flyttat hemifrån
Jag va hos min gyn, där vi började vår utredning o hon sa att om jag fick ett mf till så skulle jag ringa henne o då skulle hon skicka en remiss för vidare utredning..vet inte riktigt va dom gör där men jag hoppas jag slipper det, för oss har det tagit så lång tid mellan varje graviditet..
Hej! Jag håller tummarna för er iallafall !! Vi skall ju få bli utredda nu,men ska försöka gå ner ivikt o leva sundare under tiden....Är rund efter alla graviditeter och har ej tagit tag i det, och enl alla b-morskor o läkare verkar det vara stor risk f MF när man är rund.Men har en vänninna som alltid varit stor och där har det aldrig varit ngr problem med att få barn,dom har 4st.
Vart isverige bor ni? Har så ont ihuvet idag o ont efter missfallet,men skall försöka gå en runda o städa senare.
Kram Carolina m fam
ja, samma här, kämpar oxå på vikten, har börjat med gi o det funkar riktigt bra faktiskt!
Har oxå hört det där med större risk, men har oxå vänner som blivit gravida som är mycket större än mig. Vi bor i göteborg o gick på sahlgrenska.
Ja, dom andra mf jag haft har jag haft vansinnigt ont, men denna gången gick det nästan obemärkt förbi, kändes konstigt! Tog oxå dom där pillrena, men aldrig igen, fy f-n va hemskt ont jag hade, allt kom inte ut heller så jag fick skrapas, men allt gick bra för dig?
Hej! Okej,vi bor utanf Kalmar i en liten håla som heter Gullabo Jo,det gick bra,men skall på återbesök om 2veckor,och får då skrapas om inte allt kommit ut.Hade j-ä ont 5timmar efter jag satt in de 4 vagitorierna jag fick.Andra dagen blödde jag inget,nu efter e det som en mens,men ibland gör det ont
Jag längtar sååå efter att få ett par barn till.Har en kompis som har en lite pojke på knappt året,han är sååå söt.Mitt förra MF märke jag knappt av,dock bara ibörjan då.
kram
vet inte om du har kvar denna tråden, men hur går det för dig? Hoppas att allt gick bra o att du slapp skrapas.