• Rasmusnalle

Finns det fler med lågt Hcg värde efter att ha testat plus..hur har det gått??

Hej
    Jag har just genomgått en ivf behandling och har plussat för andra gången i mitt liv. Problemet är att vi har svårt att behålla knytet. Mitt Hcg är så lågt efter att vi har fått pluss på stickan.
    1:a ivf svängen hade vi Hcg 32 efter plus och efter ett par dagar låg värdet på 7.

Nu har vi ett litet annat problem. Jag började blöda i lördags och trodde det va kört med den här omgången men blev chockad då det visade sig att jag ändå va gravid.
    Tog blodprov och det visade sig att jag även den här gången hade lågt Hcg värde. Nu på 26.
    Fick akut börja med fragminsprutor för att öka blodgenomströmningen i kroppen. Idag två dagar senare är värdet uppe i 109.

Läkarna säger att knytet är för svagt och de har dömt ut den här graviditeten.
    Ska jag sluta med fragminsprutorna eller fortsätta för att kanske hjälpa lilla knytet?
    Finns det nån här som känner igen sig i min historia.

Är det nån som har haft lågt Hcg efter ett plus och hur har det slutat..spelar ingen roll om det är solskenshistorier eller inte.

Kram från en just nu ganska förvirrad Nalle

• Svar på tråden Finns det fler med lågt Hcg värde efter att ha testat plus..hur har det gått??
Svar på tråden Finns det fler med lågt Hcg värde efter att ha testat plus..hur har det gått??