• Strawberry

Mammor i HÖRBY(eller i närheten)....finns ni???

Hej!

Jag heter Anna o är 32år.

Har för en månad sen fått en liten pojke. Har även storebror Hannes på 3 år.
    Vi bor i Hörby.
    Jag undrar om det finns mammor i Hörby som är föräldralediga o känner för att träffas o ta en fika eller bara prata lite.
    Skriv gärna ett par rader.

//Stor Kram Anna

• Svar på tråden Mammor i HÖRBY(eller i närheten)....finns ni???
  • lena 5

Hej ,jo då vi finns .Är själv 36 med 5 härliga barn.

• nynne76

Bor lite längre bort, utanför Sjöbo, men på våren sommaren blir det många turer till skånes djurpark och det är ju i närheten. Är hemma med min son som är 19 mån och kommer vara hemma tills i höst, ev längre.

Lena5: fem härliga barn låter fantastiskt, önskar mig många men är inte helt ung längre, så vi får se hur många det hinns med ;0)

• lena 5

Hej igen ,det är det bästa jag gjort i mitt liv.Man bråkar och är en gnällig mamma,men man får skratta mycket tillsamans med.

• Strawberry

Skånes Djurpark är en härlig plats....

Idag blir det kalas för 3-åringen....en tjej på dagis som bjuder på kalas. Lite spännande....innan har vi varit på kalas hos nära kompisar....så detta är första riktiga gången hos någon som man känner genom dagis.
    Hoppas att det blir lyckat!
    Pappa skall ut o gå med Axel i vagn.

• nynne76

Spännade, hur gick det på kalaset? Här är det inga kalas än så länge, kändes lite tidigt när han blev ett år. När har ni börjat med kalas? Var i danmark i går och hälsade på sonens farfar. Det var trevligt men dom är lite konstiga danskarna, tyckte det var lustigt att jag inte ville ha snaps (svensk som jag är) jag som fortfarande ammar...

• linn78

Hej!!! Jag/vi har en liten Axel som precis blivit 5 mån... Såg att eran lille också hette Axel, tjusigt namn

Hur gick kalaset?

Svar på tråden Mammor i HÖRBY(eller i närheten)....finns ni???