• Modin

Finns de några ungamammor i ängelholm/helsingborg?

Jag är en ungmamma på 20 år som ska flytta till Ängelholm där ja har träffat kärleken.. Jag har två barn, Saga 2½ och Ellioth 9 månader och bonus sonen Anton på 1½ och ja udnrar om de finns några unga mammor eller något som vill ha en ny vän :D

• Svar på tråden Finns de några ungamammor i ängelholm/helsingborg?
  • superagge

Hej! Jag bor en bra bit därifrån men är också ung mamma. Jag är 19 och min dotter är snart två månader. Jag kan tänka mig en ny vän! Eller en hel drös, hehe=) Vi bor utanför en staed som heter Eslöv. Hoppas vi hörs!

• Modin

superagge skrev 2009-02-02 22:06:00 följande:

Hej! Jag bor en bra bit därifrån men är också ung mamma. Jag är 19 och min dotter är snart två månader. Jag kan tänka mig en ny vän! Eller en hel drös, hehe=) Vi bor utanför en staed som heter Eslöv. Hoppas vi hörs!
    Aha va roligt.. Eslöv vet jag vart de är :)
  • Written Fiction

Jag är ängelholmare.(vejby) 25 år med dottern Zanna 6 och sonen Vincent 3 veckor. Dock är Vincent prematurfödd (vecka 27 +3) så vi bor just nu i Lund på sjukhuset. Lär tyvärr bli kvar på sjukhus ett bra tag men jag vill passa på att välkomna dig till Ängelholm! :)

• With a devilish smile

Hej !
    Jag är 20 år & bor i Åstorp.
    Har en dotter på 3 mån & två bonusbarn på 9 & 2 år .

:)

Ängla 081028
  • Modin

With a devilish smile skrev 2009-02-04 21:10:23 följande:

Hej !Jag är 20 år & bor i Åstorp.Har en dotter på 3 mån & två bonusbarn på 9 & 2 år .:)
    Å va roligt.. :) ´Hur går de att ha bonus barn å så?
  • With a devilish smile
    Modin skrev 2009-02-10 11:09:03 följande:
    With a devilish smile skrev 2009-02-04 21:10:23 följande: Å va roligt.. :) ´Hur går de att ha bonus barn å så?
    Går jättebra :)
    Den yngsta bor dock 65 mil ifrån oss så man ser inte han lika ofta.
    Ängla 081028
  • Modin

With a devilish smile skrev 2009-02-10 16:20:26 följande:

Går jättebra :)Den yngsta bor dock 65 mil ifrån oss så man ser inte han lika ofta.
    Oj de va långt bort :S Så tråkigt..
  • 123ABC

Hejsan!
    Jag heter Veronica och är 23 år bor i Helsingborg med mina två barn på 3 och 1½ år! Jag är från Stockholm och har hela min familj där men trivs bra här, jag vill också lära känna andra unga mammor som har barn i mina barns åldrar!
    Är gärna med på en fika eller varför inte en träff i Hembygdsparken i Ängelholm?! :)

• Written Fiction

Hembygdsparken är jättemysig till våren :)

• Written Fiction

note, jag är inte boende på lunds sjukhus längre utan är nu med hela familjen på neo i HBG istället ;)

• 123ABC

Written Fiction skrev 2009-02-12 00:02:17 följande:

note, jag är inte boende på lunds sjukhus längre utan är nu med hela familjen på neo i HBG istället ;)
    Vad skönt att ha fått kommit till HBG istället och närmare HEM!
    Hur är Vincents tillstånd just nu?

Ja vi kan ju planera in en träff i hembygdsparken om 1-1½ månad så kan alla planera in och veta att dom kan komma!!
  • Written Fiction

jodå! han kämpar på.. äntligen gått upp i vikt lite.. 1228 gram väger han just nu;) Dock är hans stora problem lungorna, så vi har precis börjat smälta att hans första år kommer vara präglat av mycket syrgas.
    Men vad gör lite syrgas när man fått behålla sin lille bebis trots att han är tidigt född? :)

• With a devilish smile
    Modin skrev 2009-02-11 11:13:42 följande:
    With a devilish smile skrev 2009-02-10 16:20:26 följande: Oj de va långt bort :S Så tråkigt..
    Jo det är det verkligen men man ibland blir det så ju .
    Men vi ska nog åka upp snart :)
    Ängla 081028
  • Modin

123ABC skrev 2009-02-11 21:54:44 följande:

Hejsan!Jag heter Veronica och är 23 år bor i Helsingborg med mina två barn på 3 och 1½ år! Jag är från Stockholm och har hela min familj där men trivs bra här, jag vill också lära känna andra unga mammor som har barn i mina barns åldrar! Är gärna med på en fika eller varför inte en träff i Hembygdsparken i Ängelholm?! :)
    De låter som en bra ide.. :)
  • 123ABC

Modin skrev 2009-02-14 10:03:29 följande:

123ABC skrev 2009-02-11 21:54:44 följande:
    De låter som en bra ide.. :)
    Ja vad roligt!! Är det många av er som jobbar eller går i skolan? Blir en helg eller mitt i veckan bäst?
  • Modin

123ABC skrev 2009-02-14 10:44:01 följande:

Modin skrev 2009-02-14 10:03:29 följande:
    Ja vad roligt!! Är det många av er som jobbar eller går i skolan? Blir en helg eller mitt i veckan bäst?
    Jag varken jobbar eller går i skolan.. Är mammaledig fram tills maj å kanske över sommarn om ja inte får jobb..! Så för min fel har de ingen betydelse, men hur är de med er andra mammor? Kan ju va roligt att träffas några stycken :)
  • 123ABC

Vad säger ni fler som är med på en träff i Ängelholms hembygdspark??

• Modin

Jag är gärna på..
    Va la oss på huset, men har hittat ett i åstorp.. Men flyttar till höör så länge, tills vi får de nya huset! :)

123ABC skrev 2009-02-24 16:46:27 följande:
    Vad säger ni fler som är med på en träff i Ängelholms hembygdspark??
Svar på tråden Finns de några ungamammor i ängelholm/helsingborg?