• ballerinamuffins

Ni som går hemma!

Visst får man ha en dag där man inte känner för nått som har med städning att göra,

här ser ut som kriget men orkar och vill verkligen inte städa undan, mannen kommer att gnälla men so what.
    här ser inte ut så här varje dag.

• Svar på tråden Ni som går hemma!
  • Enniie

Känner igen mig. Men låt han göra det själv om han nu gnäller... Karlar....

• Indillia

Klart man får. Jag har ofta såna dagar

• vittra

Haha ja sånna dagar förekommer emellanåt ja, ibland har man helt enkelt inte ork eller lust!

• ballerinamuffins

mmm hade sett roligt ut, han göra det? jo när ha e riktigt sur, el på väldigt gott humör.
    vilket är rätt sällan, när han kommit hem från en dag på ett så stressat jobb som han har.
    men undrar inte om att gå hemma med en 2½ åring o en 8 åring är lite stressigare:)

• Enniie

ballerinamuffins skrev 2009-01-27 16:43:47 följande:

mmm hade sett roligt ut, han göra det? jo när ha e riktigt sur, el på väldigt gott humör. vilket är rätt sällan, när han kommit hem från en dag på ett så stressat jobb som han har. men undrar inte om att gå hemma med en 2½ åring o en 8 åring är lite stressigare:)
    Haha, nee. Min karl fick för sig att barn inte klassas som ett heltidsjobb.. Haha. TILLS han fick vara med barnen själv, 1 DAG. Envisa som få är dem... ^^, Jag städar nästintill varje dag, men idag skiter jag faktiskt i det, måste plugga ändå, inte så lätt med en sjukling hemma heller...
Svar på tråden Ni som går hemma!