• Anonym (...)

tidig utlösning.

Min sambo och jag har ett problem.
    Han få extremt tidig utlösning varje gång vi har sex.
    ibland hinner han knappt stoppa in den förns han kommer och det längsta vi har klarat att hålla på i nyktert tillstånd är kanske 10 min. När han är onykter kan han hålla ut längre.
    Han kan iof fortsätta efter att han kommit nästan jämt men då tycker jag att det är för kladdigt.

Finns det någe sätt man kan "bota" detta?

Vi har prövat bedövningsprej men det blir inte samma sak för honom då han är delvis bortdomnad sen ska man ju inte använda sånt för ofta står det på förpakningen.

Nån som har någe tips och råd?

• Svar på tråden tidig utlösning.
  • Anonym

övning ger färdighet...  han måste lära sig att stoppa utlösningen.  Bara för att han känner att han snart kommer så måste han inte komma...

han kan vila en stund och tänka på något annat - men behåll ståndet! - och sen fortsätter han och kör...

Han kan tex dra sig ur och smeka dig en stund - rör inte hans penis under tiden -  sen efter någon minut fortsätter ni.

• Anonym (...)
    Svar på #1
    nej usch som att äta kola med papper på ju... är ju så glad att man kommit förbi det stadiet ju...
  • Anonym (Norton)

Anonym skrev 2009-01-26 12:32:21 följande:

Bara för att han känner att han snart kommer så måste han inte komma... han kan vila en stund och tänka på något annat - men behåll ståndet!
    Låter som om det var någon mekanisk fjäder eller nåt.
    Vore det så enkelt så hade han säkert redan gjort det.

Att komma efter cirka 10 minuter vet jag inte heller om man kan kalla för tidig utlösning. Det är nog många samlag som inte pågår så länge.
  • Anonym (...)

vill även tillägga att det är han som tycker att det är jobbigast. visst kan jag tycka att det känns lite snopet när han knappt hinner tränga in i mig... men han säger saker som tänk om man kunde hålla på nån timme iaf nån gång. vill oxå påpeka att han inte heller klarar att hålla tillbaka om jag smeker honom därav blir förspelet lika med 0 för hans del, och jag känner mig så dum om det bara är jag som får njuta så jag brukar försöka hoppa över förspelet helt. Vilket inte heller känns bra.

Jag anser att eftersom han själv inte kan styra över det och han vill hålla på längre så räknas det som tidig utlösning eftersom han själv inte kan kontrollera det. Sen vill jag oxå säga att hålla på i 10 min är typ ett rekord i nyktert tillstånd och det har inte hänt många gånger under vårt förhållande.

• Anonym (Johnny)

Men 10 minuter eller säg 5 minuter köra in och ut är ju ändå rätt lång tid tror nog jag också. Tidig utlösning är ju att köra in den och sen spruta utan att kunna hejda sig. Det tar ju 4 sekunder. Men visst ett problem att han inte kan hejda sig kan man ju säga och det går ju att öva på och att hejda sig när det är på väg...

• Anonym

Har han övat start-och-stopp-tekniken nåt? Han måste ju anstränga sig lite också, om han _vill_ bättra sig.

• Anonym (...)
    Svar på #7
    jag tycker att vi har försökt allt men det är svårt att försöka öva när han knappt hinner få in den innan han kommer... Det ända som funkar är bedövningsspray och då kan det vara typ 10 min.. men det står på flaskan att man inte ska använda den för ofta och sen känns det inge bra att han blir delvis bort domnad. Jag vill ju att han oxå ska njuta annars känns det meningslöst.

Men har han druckit så att han är berusad då kan han hålla på så länge han vill... då kan vi tillochmed ha förspel... Men han kan ju inte börja häva i sig alkohol innan vi ska ha sex...

Skulle tycka att det var underbart att kunna ha ett ordentligt förspel sen att vi kan ha sex oxh båda får komma och båda är nöjda efteråt.
  • Anonym (Norton)

Är han lika snabb om han onanerar själv?

Har ni testat att göra det som förspel, och sedan fokusera på dig, för att slutligen köra penetrering?

Svar på tråden tidig utlösning.