• Diorlover

Jag ger snart upp, känns som det aldrig kommer gå.

Hr fått så många missfall, vi har en son på två. men vi vill såklart ha fler. de gör inte mer på utredningen än att kolla mina hormonnivåer.

fått 6 missfall på raken. ska vi orka igen. jag vill såååå j*vla mycket men orkar man igen?

någon som har en solskenshistoria att dela med sig.

vi ska vänta till juni att börja men känns som en evighet

• Svar på tråden Jag ger snart upp, känns som det aldrig kommer gå.
  • hoppsanhejsan

oj, det finns ju folk som fått problem med att ta upp folsyra efter sitt första barn (trots pillerätande!) du kanske kan be dom kolla upp det?

• Diorlover

har bett och bett om alla möjliga tester men de säger blankt nej! har fösrökt emd andra kliniker men vill ej ta emot mig. ska söka privat men får åka ner till skåne då..

de säger det BARA beror på min övervikt. men tkr det är en dålig ursäkt. visst kanske kan vara det men de borde kolla upp det först. alla andra möjligheter.

• hoppsanhejsan

nä, fy vad surt att de inte vill göra fler tester! själv är jag också trött på läkare som bara vill göra det lätt för sig och som inte "orkar" göra en utökad utredning, att man ska behöva betala massa extra pengar för att få den servicen *grr* vi åker två timmar för att komma till en privat klinik för att kunna få lite extra service och än så länge känns det som om det är värt det!

• Diorlover

jo får med åka cirka två timmar med tåg. trist.. men vad gör man inte.. ngt måste ju vara fel tkr jag om mna får såå många missfall. vi har ju lixom lyckats en gång.. de säger bara du e sååå ung, och? har inte jag samma rättigheter som äldre då?

Svar på tråden Jag ger snart upp, känns som det aldrig kommer gå.