• Anonym (hjälp)

Rekommendera gynekolog i Uppsala!

Hej!

Jag behöver träffa en gynekolog och vill inte tillbaka till den jag gått hos tidigare.

Undrar därför om någon kan rekommendera en helst - kvinnlig - gynekolog som har ett bra patientbemötande?

Tack på förhand!

• Svar på tråden Rekommendera gynekolog i Uppsala!
  • Anonym

vill du ha en "ren" gynekolog eller en BM som gör gynundersökning? Jag har träffat på en super bra BM på svartbäckens vårdcentarl. Bodil heter hon. Gjorde gynundersökning i samband med p-piller recept och hon är jätte trevlig och förstående. Kommer att boka henne nästa gång jag behöver dit.

• Anonym (hjälp)

Det är en ren gynekolog jag letar efter.

Tack för tips ändå!

• Jambosana

Kvinnokliniken på Ackis är bra!

• Anonym (hjälp)

Kan man vända sig dit utan remiss och för vilka gynekologiska anledningar som helst?

• Anonym

Har en fantastiskt underbar gynekolog på Ackis som heter Matts Olovsson. Inte kvinna förståss men...ring å kolla om du kan få en tid. Han finns på kvinnokliniken. Har haft honom i 9 år..skulle aldrig byta bort honom...

• Anonym

Jag kan rekomendera Marcus Röbeck på Carolina mottagningen.
    Har haft honom i 10. Tycker han har en skön inställning till det mesta.

• Anonym

behöver också ha tag på en och jag är rätt känslig av mig. struntar blankt i om de tär en man eller kvinna men den ska vara försiktig, förstå rädlsan och obehaget och verkligen göra en delaktig.
    haft davis forsse på kvinnokliniken eller så, helt kalrt suoerbra.

• Anonym

Första (och enda) gången jag gick till Marcus Röbeck konstaterade han att jag 1. hade tendens till PCO eftersom jag var den "typen": lite fet och hårig. 2. antagligen inte kunde bli gravid för att jag hade så kassa äggstockar (det var verkligen så han uttryckte sig). Ett par månader senare blev jag gravid. Hoppsan.

Svar på tråden Rekommendera gynekolog i Uppsala!