• amalia08

nybliven mamma i 20års åldern som har lust o cs i sthlm???

hej...känner mig som en ung mamma fast jag är 24 år..har precis fått mitt första barn född i dec 08 o bor i vällingby. har inga vänner med barn o undrar om det finns några mamma lr pappalediga i sthlm området som har lust o cs för fika/promenad?

hör gärna av er!?

• Svar på tråden nybliven mamma i 20års åldern som har lust o cs i sthlm???
  • linnea09

heejheej..
    jag fyller 21 och bor i skogås har en dotter på snart 2 månader..
    skulle vara kul att han någon att fika med:)

• gabby23
    amalia08 skrev 2009-01-18 20:56:23 följande:
    hej...känner mig som en ung mamma fast jag är 24 år..har precis fått mitt första barn född i dec 08 o bor i vällingby. har inga vänner med barn o undrar om det finns några mamma lr pappalediga i sthlm området som har lust o cs för fika/promenad?hör gärna av er!?
    hej är i precis samma stuation!! bor i södra stockholm, enskededaslen med min sambo och lilla dotter på 3 månader, själv är jag också 24 år.
    vore kul att ses, kanske fika någon dag lr nått??!
  • gabby23
    linnea09 skrev 2009-03-27 20:26:27 följande:
    heejheej.. jag fyller 21 och bor i skogås har en dotter på snart 2 månader..skulle vara kul att han någon att fika med:)
    hejsan, har en nästan lika gammal min dotter är 3 månader, vore jäte kul att umgås med andra mammor!! fika någon dag kanske?? själv bor jag i södra sthlm
  • josch

Vilken bra tråd! Hänger gärna med o fikar , har en liten dotter på 7 månader.

• Caamillaa

Hej! Vi träffar er gärna på fika. Heter Camilla, 19 år och har en liten Elin på 7 månader.

Svar på tråden nybliven mamma i 20års åldern som har lust o cs i sthlm???