• JimEve

    Kunde ni känna att hon var gravid??

    Hej på er! Tänkte höra med er om ni som kille/man kunde känna att er kvinna blivit gravid eller om du som kvinna fått det berättat av er man...??

    Själv kunde jag känna att, hon är ta mej tusan gravid!!!
    Ett test utfördes och det visade plus!
    Känslan var så konstig. Det kändes nästan övernaturligt.

    /Jimmy

  • Svar på tråden Kunde ni känna att hon var gravid??
  • Rockyballs

    Jag kände inget sådant, utan fick det som en överraskning en dag efter att vi försökt ett tag

  • TARANTINO

    Nepp, hade ingen aning om det förrns testerna visade positivt. Kan du gå på vatten med hehe :p

  • Handyman76

    Det märktes på humöret kan jag säga. Jag fattade det inte då men....

  • TARANTINO

    haha ja, absolut på humöret! :P men här kom det ett tag efter att vi fått reda på att hon var gravid.
    Kan ju även märka av på konstant sug efter vissa grejer, typ frukt och sött.

  • Mulle69

    Jepp. Hon smakade på ett annat sätt långt innan första testet. Jag tänker inte berätta mer :p

  • markous

    Jag märkte innan hon ens förstod det själv. Så hon testa. och rätt hade jag.

  • hannandreas

    Min fru blev illamående men inte som normalt utan det startade när hon började äta och gick över ca 15 min efter hon ätit upp.
    Dessutom fick hon ömma bröst och fick gå på toa konstant för att kissa. Vi gjorde först ett test som visade negativt, troligen testade vi för tidigt för vi båda anade att hon var gravid. Vi tog ett till test några dagar senare. Det var riktigt retligt för det funkade inte. Är säker på att det hade visat gravid.
    Igår gjorde hon tredje testet på en vecka efter 35 dagars uppehåll från mens och då visade den ett svagt plus vilket betydde gravid.
    Precis som du, JimEve. Det kändes som en övernaturlig känsla och vi båda på något sätt visste att hon måste vara gravid. Annars hade vi aldrig köpt tre tester. :)

  • Torach
    Mulle69 skrev 2009-02-13 12:14:27 följande:
    Jepp. Hon smakade på ett annat sätt långt innan första testet. Jag tänker inte berätta mer :p
    Så märkte jag det också på min fru varje gång hon var gravid.
  • krabban

    ?????????????????????!
    Känna????????????????????Vill man tro det så!!!!!!!!!

Svar på tråden Kunde ni känna att hon var gravid??