• rockisnotdead

Unga Mammor i Sthlm

Hej hej alla unga mammor!
    Jag är en tjej på 18 år och min dotter som heter Felicia är 6 månader snart. jag bor strax utanför sthlm-city. jag iundrar om det finns någon anna ung mamma i sthlm som e intreserad av att kanske träffas under mammaledigheten och fika eller så. jag Känner några andra unga mammor som jag även kan presentera dig för.
    det är alltrid kul att känna andra i samma sits. och vi e ju inte så många unga mammor i sverge. men ..... hör av dig!
    Maila på mig: r0ckisn0tdead@hotmail.com
    eller skriv till mig i min blogg:
    www.rockisnotdead.blogg.se

MVH// petra och Felicia

• Svar på tråden Unga Mammor i Sthlm
  • Viktorsmamma

hej jag är 19 bor i norrtälje med Viktor som är 3 månader imorgon! också lust att träffa "yngre" föräldrar.. hör av dig!

• Emily

Hej hej :) är ung mamma, 22 år, min dotter är dock 18 månader o går på förskola men man kanske får hänga med på någon fika på någon helg iaf :)

• amalia08

hej jag la en tråd för 1v sen...ska cs några imorgon vid t-centralen kl.1300...(måndag)...vore kul om fler kom ni kan väl maila mig här eller bara dyk upp imorn..smsa t 0737803378 kram amanda

• Viktorsmamma

okej, nej idag kan inte jag.. 3månaders vacc. idag kr 15.00 =/
    så en annan gång nästa vecka kanske jag kan!

• amalia08

hej igen...är det ngn dag i nästa vecka som någon av er kan ses? kam

• amygdal

Hej heter helliz (22) bor i sthlm med min son Leo (4 ½). Skulle vara jätteroligt att träffa andra unga mammor med barn i alla åldrar :D

• malinmolin

hej jag heter malin är 18 år och harv en dotter på 12 veckor tycker det skulle vara jätteroligt att träffa andra är lite tråkigt att vara mammaledig när man inte känner några andra med barn.

• MsLili

Hej Jag är 21 och han en son på 8veckor..Bor i Botkyrka och vill jätte gärna träffa andra mammor o bebisar =)

• Tackar för mig

Hej! Hur gick träffen?

• linnea09

heejheej..
    jag fyller 21 och bor i skogås har en dotter på snart 2 månader..
    skulle vara kul att lära känna fler unga mammor..

• malinmolin

Linnea09: Jag bodde i Skogås fram tills några veckor innan jag fick min dotter. Brukar vara där rätt mycket eftersom mamma bor där.

• oliversmamma85

är 23 år, bor på lidingö utanför sthlm . Min son är snart 6 månader. skulle vara jätte kul att lära känna mammor och fika:)

• josch

Hej på er!
    Oliversmamma85: Jag bor också på lidingö! har en liten dotter på 7 månader . Skulle gärna vilja ses o fika nån dag!

Svar på tråden Unga Mammor i Sthlm