babysitter, vilken ålder?
Hur gammalt var ert barn när ni började använda babysittern?
Hur gammalt var ert barn när ni började använda babysittern?
3,5kilo vägde våran tjej. så hon var väl typ två månader.. baby björn var de enda som en för lättviktare
Kommer inte ihåg, men det står på själva babysitterna hur mycket de ska väga för att använda den. Tror min tjej var 2 månader kanske?
Babysittern var guld värd i några månader, men nu när hon kan sitta i vanlig barnstol och kan ligga på både mage och rygg på golvet har vi inte använt den alls.
dom rekomenderas väll från 3 mån har jag för mig iallafall dom äldre modellerna.
dom nya som man kan ändra ryggstödets läge i började vi använda efter en månad i nästan fullt liggläge. de är juh lika mjuka som en bilstol eller vagn
Vi har använt babysitter redan från start, har haft en sån modell med "hård" rygg som man kan fälla i liggläge. Jättepraktiskt med babysitter tycker jag.
Vi har en vanlig babyitter och våra barn har suttit i den nästan från början. Då har jag vikt en filt bakom ryggen så den känns lite mindre och barnet har bara suttit korta stunder.
Hej. Redan vid födseln.
2 veckor efter födseln, med lite stöttning för huvudet i början.
Ända från födseln. Har en med "hårt" ryggstöd och som kan fällas ner till nästan liggläge. Perfekt!
Från födslen... kan oxå fälla i liggläge