Vad gör man.....
...När Familjerätten tar mammans parti trots att det är mamman som missköt sig.
...När Familjerätten låter henne få spelrum att göra precis hur hon vill medans jag som alltid varit den skötsamma föräldern som tagit hand om barnen och ställt upp inte ens får säga att jag tycker hon gjort fel till Familjerätten.??
Då säger dom att jag går bakom ryggen på mamman o sviker henne.
...När familjerätten bryter mot tystnadspliktlagen och talar om saker för mamman jag sagt till dom i förtroende, t.ex om kommande boendetvist, anteckningar jag gjort mm??
...När Familjerätten begår tjänstefel och säger åt mamman att inte låta mig träffa barnen eller ens prata med dom, för jag kan "använda det mot henne" och säga att jag varit tvungen att ta hand om dom ??
...När Familjerätten nekar att man vill ta med sig ett ombud D.v.s Advokat.
Som är min rättighet att få ta med.
Familjerätten är ett av de största myndighetsfaschisterna i Sverige som uppmanar till umgängesabotage och som med stort nöje förstör för oss pappor.
Familjerätten lever kvar under stenålderstiden där bara en mamma kunde anses kapabel nog att ta hand om ett barn och mannen var den som skulle jaga, arbeta och försörja resten av familjen.
Den tiden är förbi för länge sedan, och vad säger att en man inte är lika god förälder som en kvinna ?
Hur har ni haft det med era familjerätter ???
Denna Familjerätt i Gislaved Kommun ska jag sedemera anmäla för Tjänstefel och brott mot Sekretesslagen (1980:100).
Jag ska även ogiltigförklara deras omdömen i Domstolen när det blir boendetvist.
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-05 21:11:15:
vill bara påpeka så det inte blir oklarheter.
Detta är precis som det gått till och INTE hur jag upplever det.