Anonym (moa) skrev 2009-01-08 08:02:26 följande:
ha,ha och du tror att han skulle erkänna för
ts om han var otrogen? Skulle DU erkänna en sån sak på rak arm om din partner inte hadde några bevis? Nej jag tyckjer absolut man kan snoka lite.Och det visar ju tydligt ui trådstarten att
ts inte riktigt litar på honnom.Då skulle hon ju inte skrivit tråden från början ellerhur!? Så nej jag är inte ironisk.Skulle min karl skicka såna sms till andra kvinnor så skulle han förtjäna att jag snokade på honnom.Då får han skylla sig själv. Fille Fjonkan skrev 2009-01-08 07:54:51 följande:
Om jag skulle vara otrogen skulle jag redan ha gett upp om det förhållande jag var i, så ja, jag skulle erkänna en sådan sak.
Visst, han kanske får skylla sig själv om han beter sig så att TS blir misstänksam och inte kan lita på honom. Men hur kul kan det vara för TS att smyga runt och spionera på sin partner? Mycket bättre då att tala om bristen på tillit och försöka lösa det tillsammans. Eller avbryta förhållandet eftersom man ändå uppenbart inte mår bra i det om man ljuger om att man reser bort för att istället stanna i närheten och spionera.