• jezzie78

Missfall?

Jag fick missfall i oktober -08. Finns det någon därute som kan ge mej lite hopp om att man kan bli med barn efter ett missfall. Just nu känns allt så meningslöst. Hur lång tid tog det för er att bli med barn efter ett missfall? Längtar efter det där plusset igen. Men komem det att hända igen? Hur mycket ställer egentligen rökningen till när man försöker bli med barn? Håller på att sluta och det går faktiskt bra

• Svar på tråden Missfall?
  • Odens Ängel

Enligt bm så har man mkt lättare att bli gravid igen efter ett mf, eftersom ägget tydligen har många fler ställen att fästa på.
    Jag känner flera som blivit gravida redan 1-2 månader efter deras mf.
    Så ligg bara i så ska du se att det kommer att ta sig snart

• Lovergirl80

Jag blev gravid direkt efter mitt MF tyvärr slutade även det i ett MF sitter här nu och inväntar BIM.

Längtar efter att bli tre.
  • noa08

Jag hade två missfall innan jag fick barn. Efter första missfallet blev jag gravid igen efter sju mån och efter andra tog det bara en mån.

• krisscross

Jag fick missfall i slutet november och har fortfarande inte fått någon mens... Allt verkar helt konstigt. Jag var på kontroll precis innan jul och allt såg då ok ut. Men jag har haft ont som mensvärk eller ÄL-på-G-värk och flytningar sedan kort efter missfallet konstant, har gjort ÄL- och gravtester, men inget visar något. Idag fick jag en blodstrimmig flytning, en gång, men inget mer.

Hoppas ju på att vara gravid, kanske var det en nidblödning... men fruktar det värsta förstås, att det ska bli precis som sist; gravid + tidig blödning = missfall

Hoppas på hoppet =)

Svar på tråden Missfall?