pellen94 skrev 2010-06-07 09:48:06 följande:
Kul att så många varti där och skriver om det! Vi ska dit 17-24/6 och jag längtar.
Vi är också lite nervösa för transfern, då vår yngsta dotter (2 år) varit åksjuk ibland. Hoppas dock att 1/4 prostafen ska göra susen :)
Vi har också bokat helpension och undrar lite över det. Får man pengar tillbaka om man vill äta någon annanstans en lunch/middag?
Om man åker transfern kring lunch, stannnar man på vägen och äter lunch då, eller får man köpa med sig matsäck?
//Pellen
Hej!
Ja, se till att ge åksjuketablett om hon blir åksjuk ibland, vägen är rätt krokig. Min lillkille som var tre då kräktes ner sig på vägen tillbaka till flyget, stackarn, trots att han fått åksjuketablett. För honom funkar åksjuketuggummi bättre (han får ett halvt) men det är ju svårt att ge en tvååring.
Ni får inte pengar tillbaka om ni väljer att äta ett mål på annat håll. Vi gjorde det i alla fall emellanåt. Eftersom Sunwing Inclusive är rätt billigt kände vi att vi kunde unna oss det. Vi var dessutom ute och for ganska mycket och var inte alltid hemma vid lunch.
Jag har för mig att man gjorde ett stopp på vägen, vid en mack eller liknande, men i ärlighetens namn minns jag inte säkert. Kanske finns nån annan här som är mindre glömsk?