• Snozie

Valmo,solros och sesamfrö samt Physalis frukt....? Vätskedrivande?

Nått av detta måste ha fungerat som vätskedrivande. Inte för att jag haft spec mycket vatten i kroppen men inatt har jag sprunit på toa och kissat floder...? Drack inte spec mycket igår men åt ovanstående livsmedel... I morse kunde jag riktigt se i ansiktet att jag tappat massa vätska. Är gravid i v32.

Hm

Vad kan det vara som fungerat som vätskedrivande?

Om ni viste vad vi kämpat. Snart är vi i mål!
  • Svar på tråden Valmo,solros och sesamfrö samt Physalis frukt....? Vätskedrivande?
  • Kaprifolen

Det ska jag komma ihåg till nästa grav. har gått upp massa vätska! :D

• Snozie

Ja, jag kör en liten test nu får vi se? Idag har jag ätit bröd med vallmo, sesam och solrosfö men inga physalis. Kissar jag massor inatt med så borde det vara fröna...Återkommer med info!

FundersamFlört

• Afrodite6177

spänanade skulle nog behöva få bort lite vätska.
    väntar med späning

• Snozie

Så... Igår åt jag inga physalis men bröd med alla ovan nämda frö....Detta har inte verkat ge någon effekt. Var på toa flera gr inatt men kissade bara lite som vanligt. Tykte också att jag såg mer svullen ut i ansiktet idag igen... . Skall prova med physalis imorgon och se om det kan vara den som gjorde att jag tappade massor med vatten...Hm?

Fundersam

• Kaprifolen

Då får vi hålla tummarna för Kapkrusbären!

• Gäst Tess
    Snozie skrev 2009-01-04 14:27:47 följande:
    Nått av detta måste ha fungerat som vätskedrivande. Inte för att jag haft spec mycket vatten i kroppen men inatt har jag sprunit på toa och kissat floder...? Drack inte spec mycket igår men åt ovanstående livsmedel... I morse kunde jag riktigt se i ansiktet att jag tappat massa vätska. Är gravid i v32.

Hm

Vad kan det vara som fungerat som vätskedrivande?

Gravida varnas för vallmofrö, enligt tyska studier,

ger också utslag vid drog tester.

Fick ta drogtest när jag jobba på läkemedels företag och då fråga dom just om jag ätit vallmofrö den dagen...
    Så skulle avråda gravida från att prova detta...

Svar på tråden Valmo,solros och sesamfrö samt Physalis frukt....? Vätskedrivande?