sluta tänk på de
fan va trött jag är nu på allt folk som inte fattar att de faktiskt inte bara är att skaffa barn...jag har vart ganska öppen med att vi försöker skaffa ett syskon.... och sagt hur min sits änna är men lik förbannad står folk där och pekar ah men du kanske bara ska sluta tänka på de ett tag så blir de ju som de blev med WIlliam(min nuvarande son)
MEN FÖR I HELVETE de kommer inte ske de är en såpass låg % så de inte är klokt om jag inte ens kan få ägglossning med hjälp av tabletter hur jävla stor chans är de då att jag får de vanligt vis och visst jag vet WIlliam blev till helt jävla naturligt men han var min första mens på 7 år... så vad i helvete att folk inte kan fatta hur dåligt man mår över allt bara och stötta en i stället typ bara lägga en arm på axeln och säga nått enkelt som typ de är snart er tur... men nej nej alla jävlar ska kommentera hur enkelt deras mormor, desas faster moster m.m. m.m blev gravida med en¨gång trots deras doktor sagt att de inte kunne bli gravid... men va fan jag är inte dom tyvärr min kropp fattar inte jag hatar denne förtvivlan om att gå runt och hoppas och hoppas och hoppas
-sluta tänk på de ett tag
-fokucera mer på WIlliam(mkt mer än vad jag gör är nog fan inte ,möjligt)
-sysselsätt dig själv med massa annat
DE FUNKAR INTEEEE
åh kan inte bara alla lämna mig ifred, denna dag är en sån dag jag bara känner att allt är åt skogen....
förlåt va bara tvungen att avreagera mig