Pepparsmak i munnen?
Är det bara jag eller finns det någon annan där ute som lider av (vit)pepparsmak i munnen/svalget? Det har hållt i sig i en månad nu och jag börjar bli lite trött på det. Skulle vilja veta vad det beror på. Några förslag?
Är det bara jag eller finns det någon annan där ute som lider av (vit)pepparsmak i munnen/svalget? Det har hållt i sig i en månad nu och jag börjar bli lite trött på det. Skulle vilja veta vad det beror på. Några förslag?
inga förslag, men från de att jag var gravid i v 8 till förlossningen så hade jag en mjukpepparkakssmak i munnen... trevligare än din peppar, men lite irriterande att äta tacos som smakar pepparkaka...
Hej, min mamma har lidit av detta i många år...säkert 10. Plötsligt försvann smaken då hon åt en smörgås???
Hon tycker nu att allt smakar lika...peppar.
Hon har gjort alla möjliga undersökningar och provat olika preparat, men inget hjälper.
Då är det i alla fall 2 som har samma symtom...medicinska under.
Finns ännu ingen läkare som kunnat bota detta, och det är verkligen jobbigt för den som drabbas.
Hoppas att det kan finnas nån förklaring o bot i framtiden, för jag tror att det är många som lider i tysthet.