• Freja07

Herbalife, inte banta utan bara till frukost, kan mman det?

OBS!!!! Jag vet att man INTE ska banta när man ammar pga gifter ut i modersmjölken.

Jag har svårt att hinna äta ngt på morgonen numera och tänkte att en shake kan man ju lätt dra i sig när lillan äter välling å minsta ligger vid bröstet..Tänkte på att jag iallafall får i mig viktiga näringsämnen å så. Är inte ute efter att gå ner i vikt, har "bara" 3 kg kvar till vikt innan graviditet, sen får jag ta resten sen när jag slutar amma. Men min fråga är om jag kan ta en sån här shake trots att jag ammar? ngn som vet? Går det inte får jag väl börja dricka välling jag medFlört...
    Längtar bara efter smaken av tropisk frukt med mosad banan å mellanmjölk..

Freja 070515 My 081208
  • Svar på tråden Herbalife, inte banta utan bara till frukost, kan mman det?
  • Lundby87

Jag ser inget problem i det jag hade tagit mig en sådan till frukost.

• Freja07

Det är ju så gott oxå..hrm tror jag ska fråga på BVC iallafall..men det borde ju funka tycker man eftersom jag inte är ute efter viktnedgång, då ska man ju byta ut 2 mål mat..

Freja 070515 My 081208
  • Zsarah

Man ska helst undvika naturprodukter för oftast har det inte forskats så mycket på bieffekter med dom.. Men jag vet inte om herbalife är en naturprodukt så det kan jag inte uttala mej om.

• Marlene

jag vet inte om herbalife är ok vid amning, du kanske kan kolla med dom som tillverkar det?

Men om alternativet är att du inte äter nått så är väl det bättre än inget? Men man kan ju göra vanliga smothie enkelt med mjölk/yogurt och frukt (avacado i är jätte gott, smakar inte avacado men blir krämigt och gott)

• CoachJulzz

Herbalife är det ledande naturprodukts företaget och har varit det i 35 år!

Herbalifes näringsshakes är ofarliga naturprodukter framställda UCLA Medical Institute i Los Angeles utav nobelpristagande forskare.

Det finns egentligen inget bättre att konsumera vid graviditet och amning, dessutom är shakarna faktiskt mycket mer näringsrika än vanlig mat som modern kan äta, vanlig mat har i nutid blivit näringsfattig i tillverkningsprocessen.

Herbalife's produkter är framställda av plantbaserade naturliga ämnen som godkänts i alla 91 länder som företaget finns i. Vilket betyder att varje ämne i ingredienserna har godkänts i varje land!

Ofta vet man i te hur dåligt man mår förrän man börjar må bra!

Herbalife är inte bantning utan en hälsosam livsstil för ett optimalt mående!

Ledsamt att läsa dess inlägg av okunniga individer.

För mer information:

Coachjulzz@gmail.com

Goherbalife.com/julia4wellness

Instagram.com/coachjulzz

Svar på tråden Herbalife, inte banta utan bara till frukost, kan mman det?