• Pensive

Tant Röd och Barnlös

Att det inte funkar, varje månad samma sak.
    Man känner efter och funderar och tänker att nu kanske.. Och så tänds hoppet och man läser in allt som symptom. Men varje månad så kommer mens fan. Punktligt och smärtsamt. Nu trodde jag verkligen att det skulle funka.. men inte då. Mensen kom idag.. skit
    blir så ledsen

• Svar på tråden Tant Röd och Barnlös
  • SIN74

Hur länge har ni försökt? Har ni fått någon hjälp på vägen?

• Pensive

Jo vi är på gång med att få hjälp. Skall få information om insemenation nu nästa månad.
    Men jag blir så trött på mig själv att man lever upp och hoppas så. jag hade hoppats att det hade funkat utan hjälp. Och jag vet att tids nog så kommer det att lösa sig på något sätt.

• Lurvenpajsaren

Jag förstår så väl din frustration. Jag hoppas att det löser sig för dig/er snart!

• SIN74

Så bra att ni får hjälp. Hoppas att det löser sig. Visst är det frustrerande!! Jag har två IVF-barn så jag förstår dig!!

• Pensive

Jag vet inte hur det kommer gå
    men i januari har vi tid så får vi se vad de säger. Men jag känner mig så ensam i min sorg.
    jag stänger in mig i mig själv och bara gråter, i några dagar.
    Men denna månaden hade jag så konstiga pms besvär så jag hoppades så

• vivana

sån blir jag med stäng inne mina känslor det är ingen som igenteligen fattar hur jag mår. jo ni som är i samma sits gör det men inte någon som har barn eller blivit gravid inom ett år. vi är nu på försök 33 eller nått 2,5 år i allafall har vi försökt. utan resultat.

Svar på tråden Tant Röd och Barnlös