• TobbeKillen

Juletid och Julefrid

Hej alla pappor! Jag är alldeles ny i detta forum...så ta det varsamt...har en dotter på fyra år och i februari 09 kommer nästa barn... och då börjar en ny tid i tillvaron...att ha två barn...som tur är har vi rätt bra rutiner sedan innan. Men man vet ju aldrig hur det kommer till att bli med ett andra barn, hon/han kanske inte alls håller med om de rutiner som vi har.
    Jag är förskollärare och har jobbat på förskolan sedan 2000 så har ni några funderingar kring förskolan så shoot... sedan är jag även en inbiten Wowspelare liksom min kära hustru.

GOD JUL!! på er alla!

• Svar på tråden Juletid och Julefrid
  • Warspirit

Du vet väl att du kan skriva det i din presentation :) Sett att du skriver samma sak flera gånger. Hur som helst finns det nog bara en sak garanterad med att skaffa ett till barn - inga rutiner funkar. Ny kula.
    Vi skaffade barn ganska snart efter varandra så vi har att göra upp över öronen då det bara är 1.5 år mellan dem. Men de kommer då också ha väldigt roligt tillsammans i framtiden.

Grattis säger jag till dig! Oavsett vilka problem man ställs inför med varje nytt barn, brukar allt det roliga som händer, känslan, upplevelserna och glädjen överglänsa det.

Är själv rätt ny här, men varit på forum tidigare.

Svar på tråden Juletid och Julefrid