• Guld

Tänd era ljus för de barn som uteblev eller blev men förlorades...

"Sedan några år tillbaka startades en tradition på internet att tända ljus på julafton kl. 15.00. för alla saknade och älskade barn. Ljusen kan tändas hemma framför Kalle Anka, vid graven eller vart man råkar befinna sig. När ljusen tänds är vi tillsammans i tanken och känner gemenskapen med alla familjer som mist barn."
    www.spadbarnsfonden.se/

Vi tänder givetvis ljus för våra saknade tvillingdöttrar som blev till genom kärlek och IVF, och behöver knappast bli påminda. Ljusen står och fladdrar i grupper om två där vi befinner oss. Ljusen gör saknaden mer levande och tröstar i mörkret, och ibland ser vi hur de vinkar i värmen. Rutan och Astrid.

Kram alla ni som längtar och kämpar! Ni som sörjer drömmen om barnet som aldrig blir och ni som sörjer det som förlorades och kämpar för småsyskon. Jag tänder mina ljus för er!

Välkomna att följa vår historia:

www.johbur.blogspot.com

• Svar på tråden Tänd era ljus för de barn som uteblev eller blev men förlorades...
  • Jeska

Kommer tända ljus kl 15 på julafton för alla saknade och älskade barn.

• Pamela2845
    Am Pamela, jag har försökt bli gravid i mer än 9 år, och jag kunde aldrig uppnå graviditet vid 35 års ålder och var väldigt deprimerad och frustrerad. Jag gjorde alla sorters saker för att bli gravid, men jag fick ingen nytta av att jag hade några celler som har frusit och blockerat min livmoderhals som oroligt att ha prekreativt tillstånd och Tubal Blocks. Jag gick om att leva mitt liv, resa , att lära mig, njuta, älska, att aldrig förstå min fruktbarhet minskade, var alltid säker på att jag kunde få barn på alla åldrar någon tanke jag aldrig kan få ett barn på egen hand, lyckligtvis en vän ledde mig till Dr Prince idialu som hjälper mig med fertilitetskräkt tillägg som jag tar och efter att ha använt produkten i 1 månad och 1 vecka förvånansvärt blev jag gravid och nu är jag en mor till två, jag har en pojke och en tjej, och de är min glädje. Om du befinner dig i samma situation och du behöver hjälp kan du maila: (princeidialu@outlook.com)

pamela
Svar på tråden Tänd era ljus för de barn som uteblev eller blev men förlorades...