• Nefta

Hur gör man om man glömt lösenord till hotmail?

Har haft samma lösenord i säkert ett halvår. Och så nu idag skulle jag logga in men då säger dom att jag anger fel lösenord. Jag har skrivit i det hur många gånger som helst men det går inte.
    Så då klickade jag på "glömt lösenord" och kom till nån sida för att återställa lösenordet. Men då skickar dom ju bara en länk till ens mail som man måste gå in o klicka på. Men jag kommer ju inte in på min mail eftersom jag tydligen inte kan mitt lösenord längre. Hur sjutton gör man? Vad gör jag för fel?

• Svar på tråden Hur gör man om man glömt lösenord till hotmail?
  • Marma

men du kan ju skriva i vallfri adress. kan du inte låna nåns? eller skappa en ny bara för detta?

• Marma

Om du använder alternativet Spara min e-postadress och mitt lösenord när du loggar in på Hotmail kan du återställa lösenordet genom att få e-postmeddelandet för återställning av lösenord skickat till ditt Hotmail-konto. Du kommer att kunna komma åt din e-post eftersom lösenordet sparades automatiskt.
    Markera kryssrutan Lösenordets giltighetstid om du vill ange att lösenordet ska förfalla efter 72 dagar. Om du aktiverar den här funktionen får du en påminnelse när det är dags att ändra lösenordet.

detta står på deras hemsida om detta

• Nefta

Det funkar inte när jag skriver i en annan mailadress.
    o jag har inte så mitt lösenord sparas heller..
    Har skickat ett mail till hotmail från min andra mail och hoppas att dom kan hjälpa mig.
    Jag har viktiga saker på mitt konto som jag bara måste komma åt.

• Marma

då var det inget smart sysyem dom hade ju....ja hoppas du får hjälp nu.

• Abdul

Nefta skrev 2008-12-19 13:47:01 följande:

Har haft samma lösenord i säkert ett halvår. Och så nu idag skulle jag logga in men då säger dom att jag anger fel lösenord. Jag har skrivit i det hur många gånger som helst men det går inte.
    Caps Lock? En tangent som blivit trög?
  • skorpionen80

Du kan väl välja att du ska svara på hemlig fråga istället?

Du har inte MSN via samma adress?

• liza-fija

Passa på o byta till gmail eller nåt annat bra som inte lägger till reklam i mailen du skickar.

• Olle Bergman

Hej!

Jag har haft mitt hotmailkonto i många år och alltid varit inloggad. Nu behöver jag göra en ny inloggning men har glömt mitt lösenord!

Hur gör jag?

Tacksam för svar
    Olle 

Svar på tråden Hur gör man om man glömt lösenord till hotmail?