• denfina1

Önskar tips på god doftande men billig parfym....Inte allt för söt.

Önskar tips på fräsch och gärna elegant doftande men billig parfym....Inte allt för söt och ej för stark.

• Svar på tråden Önskar tips på god doftande men billig parfym....Inte allt för söt.
  • Mathe

Jag har ingen aning om priset men Sergio Tacchinis Donna luktar fräscht, inte för sött och inte för starkt, min favorit...

• Weetzie Bat

den där blå ralph lauren parfymen brukar jag använda (kanske inte så originellt men jag gillar doften, fräsch är den iaf och inte så söt, elegant vet jag inte) tror den kostar runt 300? Tycker det är ett okej pris, en flaska håller ju ganska så länge.

• yaaniz

Finns massa billiga på ICA som kostar runt 100lappen. Finns olika dofter. Kolla där :)

• Vaniljlatte

Rekommenderar starkt Puma Woman. Den har jag jämt! Både till jobb och till fest. Funkar i alla lägen

• LindaJohansson81

Jag köpte Diesels nya i den bruna flaskan, den är grym. Fast den kanske är lite söt.?

♥Ludvig och Love de bästa ungarna i hela världen ♥
  • TereseA

ja puma parfymerna el Naomi cambell....luktar jättegott.

Akiim är mitt liv 071004
  • mrs Elliott

Library of fragrances dofter är unika och billiga 150 kr.
    Finns dofter som :cosmopolitan,pink grape,bambu,fig leaves,
    Eleven.se

• Missimo84

Med billig parfym, hur mycket får den kosta?

• liveandlearn

Samba, stor flaska som inte kostar mer än 200 =)

• Mooomin

Detta är visserligen ingen "parfym" men de doftar ganska mycket ändå. Det är en body mist från Victorias secret. De finns i massor utav olika dofter, du hittar säkert någon du gillar. De ligger på runt 100-lappen.
    Sedan rekommenderar jag att du köper parfym via tex parfym.se, de har upp till halva priset mot butik. Men gå först och spana in/prova i butik och beställ sedan på nätet. :)

Svar på tråden Önskar tips på god doftande men billig parfym....Inte allt för söt.