• firepuzz

Vilken är din Armani Parfym? (till herrar)?

Finns ju många Armani parfymer till Herrar vilken är din favorit?

• Svar på tråden Vilken är din Armani Parfym? (till herrar)?
  • LillaMysan

Armani Diamonds! Jag har tjejparfymen och sambon herr

• Februarii

Hur doftar de om jag får fråga? Diamond och Code alltså? Jag är ute efter en fräsch och frisk parfym som inte luktar rakvatten eller sticker i näsan till min man.

• LillaMysan

Februarii skrev 2008-12-17 20:00:12 följande:

Hur doftar de om jag får fråga? Diamond och Code alltså? Jag är ute efter en fräsch och frisk parfym som inte luktar rakvatten eller sticker i näsan till min man.
    Tycker code är lite tyngre än diamonds. Men vill du en fräsch så är ju aqua di gio bäst tycker jag
  • Februarii
    LillaMysan skrev 2008-12-17 20:02:43 följande:
    Februarii skrev 2008-12-17 20:00:12 följande: Tycker code är lite tyngre än diamonds. Men vill du en fräsch så är ju aqua di gio bäst tycker jag
    Ok, men den är fräsch då eller bara fräshare än de andra Armani?
  • LillaMysan

Februarii skrev 2008-12-17 20:04:51 följande:

Ok, men den är fräsch då eller bara fräshare än de andra Armani?
    Mja fräschare än de andra Armani Vill du ha en fräsch herrdoft rekomenderar jag Clean eller Dkny Be delicious
  • Februarii
    LillaMysan skrev 2008-12-17 20:21:30 följande:
    Februarii skrev 2008-12-17 20:04:51 följande: Mja fräschare än de andra Armani Vill du ha en fräsch herrdoft rekomenderar jag Clean eller Dkny Be delicious
    Ok, ska ut och lukta imorgon så jag tänkte sålla lite innan så jag inte blir alltför yr i huvudet Du har möjligtvis inte luktat på Boss Pure?
  • LillaMysan

Hm, är det den "vanligaste" boss-parfymen? (genomskinlig flaska) den använder min kille också

• Februarii
    LillaMysan skrev 2008-12-17 21:16:10 följande:
    Hm, är det den "vanligaste" boss-parfymen? (genomskinlig flaska) den använder min kille också
    Det är en nyaste tror jag. Med en fyrkantig, tunn ljusblå flaska.
  • firepuzz

tack fler som vill dela med sig`?

• firepuzz

tack fler som vill dela med sig`?

• SVejsan
    Hermann Ekwall skrev 2015-05-23 14:23:28 följande:

Min favorit parfym är armani parfym.

Den websiten som länkas till skulle jag dock vara lite fundersam kring. Utger sig för att vara en svensk firma. Men inget svenskt momsnr. Felaktig information om den i sverige lagstadgade ångerrätten. Urusla kontakt uppgifter (postbox och inget telefonnr). I bloggen så länkas till parfymer på cdon för info (?)... Och sedan när den är nyligen länkad i en riktigt gammal tråd med en väldigt svepande formulering.

Hafiz Rosli Marberg som äger domännamnet, har inte något företag. Släktingen som bor på samma adress har företag men inte med denna inriktning...

Jag skulle aldrig våga handla därifrån.
  • SVejsan
    SVejsan skrev 2015-06-05 07:43:19 följande:
    Den websiten som länkas till skulle jag dock vara lite fundersam kring. Utger sig för att vara en svensk firma. Men inget svenskt momsnr. Felaktig information om den i sverige lagstadgade ångerrätten. Urusla kontakt uppgifter (postbox och inget telefonnr). I bloggen så länkas till parfymer på cdon för info (?)... Och sedan när den är nyligen länkad i en riktigt gammal tråd med en väldigt svepande formulering.

Hafiz Rosli Marberg som äger domännamnet, har inte något företag. Släktingen som bor på samma adress har företag men inte med denna inriktning...

Jag skulle aldrig våga handla därifrån.
    Nu när jag provade runt med andra namn så hittade jag det:
    www.solidinfo.se/foretag/online-parfymer-scandinavia/grunddata
    fortfarande skulle jag vara fundersam dock, då mycket av det konsumentverket kräver/rekommenderar av en webbplats saknas... Inte minst alla kontaktuppgifter och info om rättigheter.
Svar på tråden Vilken är din Armani Parfym? (till herrar)?