• Anonym

fotfetisch

Behöver hjälp om någon vet var man kan söka efter någon som tycker om att få fötterna slickade och omhändertagna?
    Haft denna fetisch hela mitt liv men har svårt att hitta ett forum eller liknande där man kan träffa en kvinna som uppskattar detta. Ska tillägga att jag har normal sex med samlag, fötterna stimuleras bara som förspel.
    På internet är det vanligt att hitta denna fetisch men hur är det i verkliga livet. Någon av er som upplevt och uppskattar detta.
    Tacksam för svar.

• Svar på tråden fotfetisch
  • Anonym (kittlig)

Har tyvärr inga tips att ge dig TS. Men jag svarar dig ändå - om inte annat så puffas ju tråden upp lite.

Det kittlade i hela magen när jag läste trådstarten! Bara tanken på att få mina fötter slickade o omhändertagna får mig att börja fnissa. Annars låter det helt underbart! Det finns ju inget härligare än att bli "omhändertagen"!!

Att gå till frisören och få sitt hår smekt i timmar, att gå till massören o få hela kroppen skönt insmörjd i olja, att gå till fotvården o få fötterna härligt mjuka och vackra...

Det lär nog inte vara svårt för dig att finna någon att "skämma bort"! Testa darkside.com (eller .se kanske). Där vet jag att man kan söka likasinnade!

Lycka till!

• Anonym (Likadan)

Jag älskar också fötter, och visste inte hur jag skulle berätta det för tjejer jag träffade. I början vågade jag inte, men sen började jag "chansa" lite och börja slicka på deras fötter. Vissa tyckte om det, men vissa gillade det inte. Är ju från person till person. =)

Jag är idag tillsammans med en underbar tjej, som tycker det är ganska mysigt när jag gosar med dem.

Hm, vet inte om du blev så mycket klokare, men om du träffar en tjej som du älskar, och hon älskar dig, så är det nog inga problem.

• Anonym (Likadan)

Hur har det gått? *nyfiken*

• Anonym

Jag tackar för tipsen Än har ingenting hänt men jag har satt ut en annons på nätet så får vi se om någon svarar!
    Tack ni som svarade. Jag hör av mig om jag får napp!

• Anonym (Likadan)

Hur har det gått?

• Anonym

Har inte fptt ett enda svar på min annons! troligen beror det på att kanske inte många kvinnor finns på det forumet. Har däremot fått kontakt med en kvinna som tidigare fått fötterna slickade och njutit av det men har inte bestämt mig än för att träffa henne. Vi får se!

• Blue Orchid

TS!!
    Ville bara önska dig lycka till!!

• Anonym (Fotslav)

Jag har älskat fötter så länge jag kan minnas och har i relationer varit öppen med de vilket inte mottagits negativt på något sätt.

Har även då jag varit singel besökt strippklubbar bara för att se alla tjejer i sina höga klackar

• mijau

Jag hade en pojkvän när jag var 18 som höll på med mina fötter. Det var fantastiskt!! Dock har inte varit med någon annan efter det som gjorde något sånt. Är 43 idag.

Svar på tråden fotfetisch