• Pappa2010

lcd-tv 32"

Är på jakt efter en 32" LCD-TV i 5.000-6.000:- klassen. Någon som vet en bra. kommer främst att använda den till hemmabio och till våran x-box 360.. Har tittat på LG 3000 men är ff lite osäker. Tacksam för goda råd och egna omdömmen:) Tack på förhand

• Svar på tråden lcd-tv 32"
  • JonnyJ

köpte en samsung 32" på onoff för 4990kr
    har den i barnrummet och kör wii på funkar bra med tanke på priset.

• lingonben

Köpte en Centrum på Netonet för 4.700 nåt,
    fungerar kanon och fick med fäste i priset

• Pappa2010

Vad är det för Samsung?

• Pappa2010

Gött, är det bra bild och så?

• Schnitzel

Kika på samsungs LE-32A465, HD för ditt xbox, fräsch design och bra bild. Värd pengarna. LG skulle jag personligen aldrig i mitt liv köpa.

• Pappa2010
    Svar på #5
    Schnitzel skrev 2008-12-07 00:51:15 följande:
    Kika på samsungs LE-32A465, HD för ditt xbox, fräsch design och bra bild. Värd pengarna. LG skulle jag personligen aldrig i mitt liv köpa.
    Okej, Får ta och göra det
    Vi är ju lite inne på en LG just nu..
  • f a r

Jag var också på jakt efter 32 tummare. I sista sekunden (eller efter, egentligen, pga att förstahandsvalet var slut...) gick jag upp till 7000 och 37" och fick en Panna-plasma! Känns bra tycker jag.

• JonnyJ

har en LG 37" LCD i tv rummet som är 2 år gammal snart. funkar kanon! fin bild både på telia digital tv och comhem digitaltv. samt att jag spelar Xbox360 på den med kanonbild!

när jag byter tv köper jag LG igen!

• Pappa2010
    Svar på #8
    Vad är det för LG?
  • Spökpappan

Jag har alltid förespråkat SAMSUNG både pga bildkvalitet och dess stilrenhet... MEN när jag köpte senaste tv:n (till sovrummet) så utgick jag givetvis ifrån att det skulle vara en SAMSUNG men brevid den på väggen hos expert hängde en LG och skillnaden var enorm i kontrast och framför allt svärta.
    Samsung:en jag tittade på kostade 4990:- om jag inte minns fel och LG:n fick jag hosta upp en tusing till för... men det var det värt.

LG pryder därmed min sovrumsvägg och jag är supernöjd med den...! :)

• Evildream

Funderar på att köpa samsungs 6 serie 40" på mellandagarna. härlig kontrast å bild på den

• Schnitzel

Spökpappan skrev 2008-12-11 10:51:27 följande:

Jag har alltid förespråkat SAMSUNG både pga bildkvalitet och dess stilrenhet... MEN när jag köpte senaste tv:n (till sovrummet) så utgick jag givetvis ifrån att det skulle vara en SAMSUNG men brevid den på väggen hos expert hängde en LG och skillnaden var enorm i kontrast och framför allt svärta.Samsung:en jag tittade på kostade 4990:- om jag inte minns fel och LG:n fick jag hosta upp en tusing till för... men det var det värt.LG pryder därmed min sovrumsvägg och jag är supernöjd med den...! :)
    Kräv alltid att få ändra på inställningarna i butiken på TV apparaterna, känner en kille som jobbar på en större elektronikkedja som berättade att de ibland ställer in bilden till det sämre på billigare apparater så folk ska "hosta upp" den där extra tusingen. Säljknep förstås, men det behöver absolut inte vara så i ditt fall. Ville bara få ut det.
  • BTD

LG har skönare subtexter än samsung. Jag har en LG 32" 1080p till ps3, fungerar kanon bra

• Spökpappan
    Schnitzel skrev 2008-12-21 21:03:05 följande:
    Kräv alltid att få ändra på inställningarna i butiken på TV apparaterna, känner en kille som jobbar på en större elektronikkedja som berättade att de ibland ställer in bilden till det sämre på billigare apparater så folk ska "hosta upp" den där extra tusingen. Säljknep förstås, men det behöver absolut inte vara så i ditt fall. Ville bara få ut det.Klart man kan de knepen.... har tidigare jobbat i 11 år med reparationer av it/tv utrustning så deras försäljningsknep kan man allt... :)
Svar på tråden lcd-tv 32"