Hej!!
Kia:
Räknar neråt nu, börjar jobba på onsdag ca60-75%. Ska bli skönt men kommer jobba mest eftermiddagar och kvällar så jag har hela förmidagarna med barnen så underbart, för det är ju då de är som piggast.
Skönt att illamåendet börjar bli bättre, har du testat åksjuketabletter eller det finns armband på apoteket mot illamående. Det fungerade för mig ett tag.
Vi har också 1 1/2 plans villa men vet inte hur stora vindar brukar vara men vi har stort hus kvadratmessigt så vinden blir ganska stor tycker jag , har inte tänkt på om man kan stå rakt för alltid när man är där uppe så ståtr man ju böjd över någon kartong o letar efter något=)
Nähä nu är det tid att sova, min minsta sover så dåligt på nätterna så jag är mestadels som en zombi. Hon vaknar alltid mellan 1-5 och oftast vaken ett par timmar innan hon kommer till ro och då har hon hunnit äta o bytt blöja och skrikit hysteriskt och väckt storasyster. Så inatt är jag själv då min sambo jobbar natt så dessa nätter hatar jag. Det blir väll max 3-4h sömn o 6 om jag har tur.
Så några promenade orkar jag aldrig, önskar jag orkade så jag gick ner de sista gravkilkona men varje sekund ledigt som jag har så däckar jag i sängen och så blir det lite choklad om dagen för att få lite snabb energi. Så usch vilken ond cirkel vi är har i denna familj.
Så håll tummarna=)