• Thinkerbell

Fler mammor i Majorna?

Hej!

Jag är 31 år och fick mitt första barn i augusti i år.
    Börjar äntligen få lite mer koll på tillvaron...Vore kul att få kontakt med andra i samma situation, som bor hyfsat nära och hitta på lite saker ihop, bra att kunna vara lite spontan när man bor nära. Promenader är aldrig fel..ser fram emot våren när man kan njuta lite mer av att vara ute, ha lite picknick och plaska lite i vattnet kanske

Tycker att jag ser barnvagnar överallt här i området, men ingen av dem kanske hänger här på familjeliv...hoppas att nån känner sig manad iallafall

• Svar på tråden Fler mammor i Majorna?
  • minigos mamma

Hej,hej!

Jag söker också fler mammor att promenera och fika med. Jag bor dock i Askim men jag tar mig ganska snabbt och lätt till olika platser. Har en son på 8 mån som heter Kevin.

• Jiffy75

Thinkerbell skrev 2008-12-05 18:52:52 följande:

Puffar lite, ingen mer???
    Jo, jag säker också mammor att träffa!
    Jag bor utanför Göteborg men kan lätt ta mig inte till stan.
    Har en dotter på 9 mån.

Vill ni ta en fika så inboxa mig!
  • fryxan

hej vi finns nära!
    tjej född -08 i juli.
    bor i majorna vill gärna promonera mera i närområdet osv.
    tufft om tid innan jul. men sen måste vi tjejer komma igång eller?

• fryxan
    Svar på #4
    passar på att skriva lite medans lillan sover. hoppas vi ses för en promenad senare, kanske redan vid nyår?
  • kizzy

Aha sedär fanns fler föräldrar i majorna :D

Har också sett många när jag är ute och promenerar men aldrig hittat fler här inne :o

• Thinkerbell

Va kul att några fler hittade hit ! Nä innan jul blir svårt, ska till sthlm om en vecka också, men vore kul att hålla kontakten lite så kanske vi kan ses nästa år?

• Thinkerbell

Fryxan: att du orkar skriva mitt i natten, passar du inte på att sova då, när bebisen sover??

• WhatsAnotherDay

jag skulle också gärna hänga med på en fika eller en promenad. bor i majorna och har en liten söt grabb på 10 månader.

Svar på tråden Fler mammor i Majorna?