Äh det är bara töntar! Eller.
Är det töntigt att gå på öppna förskolan med sitt barn eller vad är det som gör att så få pappor går till öppna förskolan eller andra barnaktiviteter.
Är det töntigt att gå på öppna förskolan med sitt barn eller vad är det som gör att så få pappor går till öppna förskolan eller andra barnaktiviteter.
Nah, vi vet bara inte hur man hittar dit.. ;P
Det är för många mammor där...killarna blir alltså i numeriskt underläget och har ofta ingen annan pappa att bolla försäldrakapsfrågor osv med.
Jag tror jag var på öppna förskolan 2 gånger med min grabb och jag kände mig utanför.
Fast som farsa blir man ganska fort populär bland tjejerna om man bara visar framfötterna så det är ett dåligt argument.
Tyler Durden skrev 2008-12-01 13:48:44 följande:
Tyler Durden skrev 2008-12-01 13:48:44 följande:
Med våran yngsta gick jag en gång i veckan på öppna förskolan, jag var dock enda pappan där, men det gick rätt snabbt o komma in i snacket, men man fick ta för sig lite i början. När vår nästa kommer, så kommer jag att vara hemma mer än vad jag varit med nummer två o tre, så då kommer jag säkert at ta mig dit igen. :)
Fast det handlar säkert lite om det som du menar som missförstå, jag tror att tjejerna omedvetet finner pappan som kommer till öppna lite attraktiv pga att är en hane bland honorna, rent biologiskt.
Ska också vara hemma mer med nästa. Fan vad trevligt.