Har det toppen hemma - någon mer?
Jag har det superbra hemma, trivs verkligen med att vara föräldraledig.Kan även tillägas att jag var hemma 2 månader innan prinsen kom till världen, så det är 5,5 månader sedan jag jobbade.
Min lill prins blir 3 månader nu den 3/12 och vi har det helt underbart bra hemma tillsammans. Han sover först hela natten (23 - 08) och sen morgonmyser vi lite medan han äter för att sedan ta en liten tupplur igen, då hinner jag duscha, äta, kolla mailen mm. Oftast hinner jag både tvätta och plocka undan lite också. Sen när han vaknar igen runt 11 - tiden myser vi äter lite lunch och går på promenad, oftast med farmor som då har kommit hem från jobbet. Sen sover han igen och då passar jag på att laga middag och när hans pappa kommer hem äter vi. Sen är det pappatajm mest hela kvällen - jag bistår mest med matningen. Så under kvällen hinner jag både göra vad jag vill - blir mycket scrapbooking och kolla på lite tv eller träffa kompisar.
Är det fler som har det så där helt underbart bra hemma. Jag längtar inte det minsta tillbaka till jobbet - saknar kollegerna lite men dom kan jag ju träffa ändå.