Någon som testta Eye-Q på sin tonåring eller sitt barn??
Min 15 åring har koncentrationssvårigheter och jag har hört att dessa kapslar ska underlätta för honom..
Stämmer det?
Någon som testat?
Min 15 åring har koncentrationssvårigheter och jag har hört att dessa kapslar ska underlätta för honom..
Stämmer det?
Någon som testat?
fungerar klockrent
vi har en ADHD kille på 17,5 och en 12 åring med koncentrations svårigheter. Det är som natt o dag utan och med Eye Q. köp på www.halsokostgrosissten.se billigast där
Jag har testat nåt liknande, Efalex, när min dotter var 12, då funderade dom över dyslexi, och hon gick om 6;an! Nu är hon 21 och har nyligen fått en ADHD diagnos!! Hon fick faktiskt fart på koncentrationen och gick framåt i sitt läsande och skirvande i samma veva som hon åt Efalex!!
efalex innehåller väl också fisklever olja?
17,5 åringen hemma står under utredning att få medicinering på prov. Behöver lite mer än eye-q för att klara sig lite bättre. ibland är ADHD barn väldigt barnsliga. Han och 12 åringen är på samma nivå ibland. Men ofta är de smarta som fan. Duktiga på det som intresserar dem. Tider däremiot är katastrof men bra mycket bättre nu än förr.
Låter superbra
Då ska jag köpa hem och ge min son!
Ger det til båda barnen, varav ett har adhd, tror det har lugnat honom lite...Oavs'tt är det bra för dom...Nu är strax 3 månadersperioden med 6 kapslar per dag över...så nu blir det billigare...
Ja, 6 kapslar 12 första veckorna, sen 2 per dag...ska dock bara gå ner till 4 till ena sonen (han med adhd) då jag har hört av andra att det har fungerat bra för dom..
Men jag ser det som en investering...räknar inte burkarna direkt
Vad är egentligen skillnaden på dom här preparaten och vanlig omega 3 tillskott??
det fungerar bra för min son.
men han har svårt att få i sig kapslarna.
vi har nu provar rinnande, tuggisar och kapslar och han har nu valt rinnande tills nästa gång.
Ja de första tolv v är värst...... nu tar våra grabbar det i samband me frukost. Investering är ordet....
Han har lättare att hänga med både i samtal hemma och på lektionerna i skolan. Han har även blivit gladare, öppnare.
Han märker själv skillnaden och ber om påfyllning när den tar slut. Jag behöver aldrig påminna honom om tabletterna men att borsta tänderna behövs fortfarande påminnas!!
nej, mina abrn har inte reagerat på ett sämre sätt....Men det är dyrast dom 3 månaderna...speciellt om man ger flera barn samtidigt..
Någon undrade vad om det inte går lika bra med 'vanliga' omega-tre-produkter. Jag har läst att Eye-Q inehåller en fettsyresammansättning som samstämmer bättre med det som behövs för att bygga upp hjärnan och ögat. Vad jag vet är att Eye-Q tilhör ett av de få kosttillskottsprodukter som testats vetenskapligt medväldigt goda resultat.
Ska man köpa in större partier 8det ryker undan i startfasen, särskilt om flera personer ska strta samtidigt) kan vara värt att kolla upp www.vitaminvaruhuset.se också och jämföra priser,d e har varit det billigaste jag hittat.
Har en son på 16 som har ADHD och på honom biter inte EyeQ. Men jag har hört många med den diagnosen som blivit hjälpta i just koncentrationen.
Någon som märkt om Efalex är bättre för vissa?