• Gizzie

    Finns de nån vars barn har blivit sjuk av mögel?

    Min son har varit sjuk sen aug i år.. vi har varit på flera läkar besök där man ordinerar bara medicin åt honom, han har fått inhalera då dom tror att han har förkylnings astma och en massa olika hostmediciner.. vi har tait olika prick test på honom samt blodprov men inget visar nått..

    nu är de så att vi hade en stambyte här hemma års skiftet 06/07 och hade en enorm vattenläcka där vattnet låg runt i köket i 2 dagar.. (vi bodde inte här då) och golvet lyfte sig upp och då fick vi nytt golv.. och folk som kommer hem till oss säger att de luktar unkelt..

    har hört att små barn kan reagera kraftigt på mögel och fukt i lägenheten, så jag undrar finns de nån där ute som har blivit sjuk pga möggeln? vi ska få hit nån som ska mäta fuktigheten osv men allt tar ju sin tid.. sonen har världens hosta som inte har släppt alls sen aug o förkyld med feber titt som tätt..

    tacksam för svar

  • Svar på tråden Finns de nån vars barn har blivit sjuk av mögel?
  • Emmamammahej

    Hej,
    Hur gick det för er? Kom ni fram till vad det var? Jag är orolig att min dotter blivit sjuk av mögel och hon har haft hosta i flera månader. 


    Mvh orolig mamma

Svar på tråden Finns de nån vars barn har blivit sjuk av mögel?