• solros83

hur känner annnda efter MF

hej jag blir så arg fick mitt mf för en månad och mår inte så bra efter det kännslora slits från hopp till förtvivland min sambos bror och tjej väntar sitt annadra nu till jul man undra hur man ska klara av julen när det är så laddat folk omkring en säger det är bara på i gen och från svärmor får jag långa diskutioner och sambon årkar inte höra mera på mig nu i helgen blir det första gången jag sen mf och mötter hans brors tjej undra hur lång tid det ska ta så det känns bra :0/ undra hur känner annadra hur tar dom sig i genom kännslorna har ni upplevt nåt liknande ???

• Svar på tråden hur känner annnda efter MF
  • misskawasaki

känner precis som du jag är oxå arg och ledsen min killes systerdotter fick en bebis nyligen å jag vill inte träffa henne och nu till julen vet jag inte hur jag skall göra skall iväg nu till vecka till en kurator på kvinnokliniken  det skall bli skönt att få prata med någon, har inte du fått nån kurator att gå till??
    vad menar du med att du får länga diskutioner från din svärmor?

• solros83

hej tråkigt och höra jobbigt och känna sig arg o ledsen ja hur gör man när man känner så ? jag har inte fått nån kurator och gå till men jag har inte sökt förstårs mm svärmor säger väll att när man får mf så är det inte livsdugligt och att man ska försöka i gen att man ska se framot och att min sambos bror och tjej känner sig illa till mods jag träffa dom i dag första gången det gick väl ganska bra satt mina kännsler på is men det känns inom bords man bara vill skrika att allt känns oretvist gode ont och fundera när man skälv får känna känslan och bli mamma. hur länge har ni försökt? och vilken vecka var du i när det hände ?

• misskawasaki
    Svar på #2
    hej
    jo vi har försökt i 4år och jag fick börja på fertilitetsmottagningen för c:a2år sedan och jag fick pergotime så det tog ungefär halvår innan jag blev gravid men det gick inge bra andra gravideten blev jag gravid på 2:a försöket så men det gick ju inte heller så bra så vi får göra ett nytt försök så fort min mens kommer tillbax efter MF, det er nu 2veckor sedan så jag har inte läkt 100% men snart såkommer lite blod fortfarande men det er ju normalt upp till3-4 veckor
Svar på tråden hur känner annnda efter MF