• EmmaElsa

Ni som gjort IVF, när började ni känna symtom?

Hej på er!

Jag fick ett litet embryo insatt i lördags (IVF). Ikväll har jag mått pyton och svettas jätte mycket. Jag mådde dåligt cirka 2 timmar, nu är allt okej igen. Tror ni att det kan ha med IVF:n att göra eller håller jag bara på att bli sjuk? Är SÅ nervös!

Lycka till & kram

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-17 21:35
    Tänkte att det kanske hade med Progesteronet att göra, får man biverkningar av det?

• Svar på tråden Ni som gjort IVF, när började ni känna symtom?
  • ChinChin

Jag var i alla fall as-sjuk i två veckor efter insättningen. I magen kändes det som om jag svalt en igelkott, det stack och drog åt alla håll hela tiden, magen uppsvullen som en basketboll. Jag fick inte göra något alls för läkaren, inte ens promenera med hunden, bara ligga still....

• Solan Gundersen

Progesteronet ger samma symptom som en graviditet; trötthet, ömma bröst osv

• Gräshoppan

Hur går det? Några nya symptom? Satte in ägg i tordags... Tror inte jag känner något.

• babynow

Hej!

Kände faktiskt inget speciellt. I och med att jag tog progestorone så var brösten svullna som attan ändå. Är idag i 13:e veckan.

Ett jättestort lycka till!

• lilla strumpan

Jag hade inga symton alls när jag blev gravid. Hade det inte varit för att vi gjort IVF hade jag absolut inte vetat om det. Jag hade även blödningar som i så fall kunde misstolkas som mens. Fick ingen mage förrän i v 25.

Svar på tråden Ni som gjort IVF, när började ni känna symtom?