• Trazzel Maja

    Så här tackar vi alla innom sjukvården......

    Jag och min man funderade länge på hur vi skulle tacka all underbar personal på förlossningen. Vi kom fram till att vi skulle sätta in en "dagensros" i sundsvallstidning men när jag gick dit och berättade vad vi varit med om så ville dom göra ett helt repotage. Det är inte vanligt att det skrivs posetiva saker om sjukvården nu för tiden.

    stonline.se/nyheter/lokalt.php&id=778024

    Utan den starten vi fick i början av vår sorg vet vi inte hur det hade gått......


    Älskar dej så det gör ont Maja, du är världens vackraste ängel !
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-12-28 01:00
    TACK !

    För allt fint ni skriver !!!!!
  • Svar på tråden Så här tackar vi alla innom sjukvården......
  • Arrax

    Många styrkekramar till er.

    Hoppas Trassel-Maja får ett syskon i framtiden.


    (¯`°?.¸ ♥ Jag älskar Meja ♥ ¸.?°´¯)
  • pigglet

    Beklagar att er lilla Maja inte kunde stanna hos er! Alltför sorgligt ... Men vilken fin artikel, så bra att ni har fått ett så fint bemötande! Var rädda om varandra. Kram!

  • Nenne 71

    Vet inte vad jag ska säga...
    Sitter här och gråter och kan inte fatta hur livet får vara så här grymt.
    Beklagar eran stora förlust.

  • Pipaluck

    En liten Trassel-Maja. Så vacker och kärleksfullt smeknamn. Och vilken fin artikel.
    Många kramar från en annan mamma med förlorat barn.

  • SBoren

    Grattis till lille Maja. Beklagar verkligen att hon inte stanna hos er, att d blev så fel.
    Fin artikel med fina kort.
    Ta hand om er.
    Hoppas verkligen lillan får bli stora syster en dag när ni känner att ni orkar...

  • mammananja

    Vad fin artikel ni fina..underbara Trassel-maja...så ledsen att er fina underbara lilla Maja inte fick stanna....

    Kramar i massor

  • Pajasmamman

    Vilken fin artikel. Trazzel-Maja har två underbara föräldrar.

    Varma kramar från Ängeln Signes mamma

  • LC77

    Vilken jättefin artikel. Och så vacker lilla Maja var. Jag är så ledsen för att ni inte fick behålla henne här på jorden.

    Stor kram från Lina, mamma till en liten flicka som inte lever och hennes två bröder.

Svar på tråden Så här tackar vi alla innom sjukvården......