![Hormonermedhumör](/avatar/thumb/hormonermedhumor/41551bfff85056c5fb64503b1b2c5bcb.jpg)
-
-
Svar på tråden Någon som är/varit gravid och haft ömhet/värk i båda/ena ljumskarna som ett av de första symtomen (innan BIM) ?
-
puff
-
Jag har det nu,,,Har BIM på onsdag.
Har testat svagt plus 4 ggr nu=) -
^^
-
vill också veta:P
-
Förra gången jag va gravid (slutade i mf i v.6) hade jag jättemycket ilningar i vänster ljumske, så det är absolut ett tecken. Nu väntar jag på BIM som är den 19e. Kände av samma igår lite men det kan ju vara inbillning...
-
Jag har värk i båda ljumskarna och har haft det i flera dagar nu. Min mens brukar komma tidigast på dag 26, senast dag 32. Idag är det alltså dag 32 och ingen mens har jag skymtat. Känns inte som att den ska komma idag heller
Så det är brösten och ljumskarna som känns av. Vågar inte testa än! Men hade vart kul om värkandet i ljumskarna är ett gravsymptom -
Jag känner av i mina ljumskar nu, det går ner en liten bit i insidan av benen. Jag har BIM den 18e 19e.
-
Vid mina graviditeter så har ett av de första symptomen varit att det liksom drar i höger äggstock och ner mot ljumsken.
-
va intressant.. jag har nå himla drag (svårt att förklara) i ljumskarna o hoppas ju så att det är något positivt =)
-
Ont i ljumskarna har varit mitt första gravtecken flera gånger. Kommer en vecka innan BIM. Känns som träningsvärk ungefär och gör extra ont om jag reser mig hastigt. Lycka till! :)
-
Har jätte mycket värk i ljumskarna speciellt i vänster. Har haft det i några dagar men extra mycket ikväll. Har bim den 19:e feb. Hoppas på ett plus denna gång.
Har ont i tuttarna oxå, knappt så att jag vill att någon rör dom.
-
Njäääh, ljumskvärken betydde mens för mej fick jag inse idag.
-
Synd=(
-
Jo, usch vad trist det känns :(
-
Hur har det gått för er i den här tråden?
Var ni gravida?