• Angie75

Zonterapi

Hej,

Har funderat på att testa zonterapi inför FET är det någon här som har erfarenhet av detta?

• Svar på tråden Zonterapi
  • Pigelinen

Jag gick på zonterapi pga att jag hade cystor vilket orsakade vår barnlöshet. Inför ivfet fortsatte jag och resultatet blev en Filippa. Jag tror defenitivt att det hjälpte. Man blir ju mer avstressad för att bara nämna en effekt.

Lycka till!

• Angie75

Hej Grymt, å vad härligt att höra
    Jag testade zonterapi för att tag sedan för att ta reda på vad det var för något å jäklar va skönt (gott-ont) det var.
    Så tänkte jag testa det inför FET, drar lite efter alla stå jag kan efter 3 st misslyckade ET och FET....
    Men kan detta kan vara ett av stråna är jag helt klart med på noterna om inte annat är det avslappnande och skönt för kropp och själ

• mary m

Skönt att höra, jag har också bokat in en tid nästa vecka tillsammans med akupunktur, det stället jag hittade körde kombinerat för de ansåg att det gav bäst effekt.

Känns bra att göra allt man kan...

• Chch

Jag har 2 cystor i den vänstra äggstocken har försökt och blir med barn nu i ett år men det har inte blivit. Jag fick behandling med progotime den funkade inte på mig helller :(

Jag har börjat med zonterapi en gång i veckan.jag hoppas att det hjälper.

Svar på tråden Zonterapi