• Dax för syskon

Nån i Sthlm som vill hänga med på barnvagnsbio?

Hej! Är en 28-årig tjej som är hemma med min 6 v lilla dotter.. Har en son på 2,5 år oxå som går på dagis mellan 8-14. Hade tänkt att åka in till stan nån dag och gå på barnvagnsbio, men eftersom alla kompisar jobbar så undrar jag om nån här vill hänga på? Såg att Mama Mia går i morgon i Sickla kl 11, annars verkar det vara först den 19/11 som gäller. Bor i Älvsjö förresten:)

• Svar på tråden Nån i Sthlm som vill hänga med på barnvagnsbio?
  • tuvaelvira

Hejsan! Jag är 26 år och bor i hammarbyhöjden med min dotter på 4 månader. Jag är också sugen på barnvagnsbio och brukar vara nere på sickla på dagarna. Hänger gärna med någon gång!

irene

• Dax för syskon
    tuvaelvira skrev 2008-11-11 19:09:47 följande:
    Hejsan! Jag är 26 år och bor i hammarbyhöjden med min dotter på 4 månader. Jag är också sugen på barnvagnsbio och brukar vara nere på sickla på dagarna. Hänger gärna med någon gång!irene
    Vad kul! Ska vi satsa på den 19onde i Sickla då?
  • Sagalina

wow..haha snacka om att man e efter..trodde inte det fanns barnbio..jag skulle oxå vilja gå på bio med min 4mån son..är det bara i Sickla elr?? jag bor nära Kista..undra om dom har det där oxå??

• småbarns mamma

Finns i kista också. jag bruckar gå i kungens kurva

• SaraTa

Gick ni på någon bio? Det ska tydligen vara något nu på onsdag igen :) Ska dit med en kollega som också är ledig.

Svar på tråden Nån i Sthlm som vill hänga med på barnvagnsbio?