• Strix

Trombyl - en mirakelmedicin?

Hej!

Jag är nyfiken på era erfarenheter av Trombyl. Har ni fått det ordinerat efter att läkarna har hittat något fel och i så fall vad eller tar ni det på vinst och förlust? Någon som anser sig ha blivit med barn eller undvikit missfall med hjälp av detta?

Vilka doser tar ni och när började ni?

Min undran beror på att det verkar gå trender i sånt här, även hos läkare, och just nu verkar Trombyl vara det man får. Jag har haft två MA och funderar på att ta Trombyl, men vet inte om jag kan ta det hela cykeln, eller bara mellan ÄL och mens.

• Svar på tråden Trombyl - en mirakelmedicin?
  • snapdragon

används blodförtunnande för att bli med barn?

• Strix

Jag vet att det finns IVF-kliniker som sätter in det precis efter att embryona återförts. Hoppades att någon här skulle veta mer.

• sushikatten

jag har fått det ordinerat efter att jag har plussat. Det ska underlätta för blodomsättningen. Det finns en läkare i Borås som har forskat, minskat risk för missfall i samband med Trombyl. Själv har haft 3 och hoppas att det ska gå bättre nästa gång.

• Strix

Hoppas att det hjälper sushikatten!!

• Villekulla1

Efter 2 MA tjatade jag till mig det och äter det nu. Enl ordination började jag äta vid plus och är nu i v7+1 så det är ju lite tidigt att säga än om det funkar.. men jag såg ett litet hjärta slå fint igår på VUL och hoppas hoppas att det verkligen är en mirakelmedicin....

Svar på tråden Trombyl - en mirakelmedicin?