• AnnaGee

Bruna flytningar-alltid missfall?

Jag har fått MA i v. 10 och MF i v. 5. Förloppet har varit detsamma båda gångerna. Vid den tid som jag skulle ha fått mens, började bruna flytningar av och till fram till missfallen. Är det någon som vet om bruna flytningar från början alltid leder till missfall förr eller senare?

Stort tack till er som svarar!

• Svar på tråden Bruna flytningar-alltid missfall?
  • xenaa

Nej det leder inte alltid till MF.
    Jag blödde när jag väntade sonen, så som du förklarar. Brunaaktiga flytningar. Visade sig att det fanns ett litet hjärta trots blödningen.

SÅ nej det leder inte alltid till MF

♥ Leo 2oo7-o6-22 ♥ ★ ♥ Bönan BF 2oo9-o3-o7 ♥
  • mads

Jag har varit med om samma sak som du, är nu gravid igenoch igår fick jag en brun flytning. Pratade med BM idag om det och hon sa det är sällan det leder till missfall.

• kalori

Jag hade bruna flytningar i vecka 5-8. Är nu i vecka 28 och allt ser bra ut.

• Linam370

Mitt första mf fick jag i v 7. Då blödde jag minimalt, knappt ens så det behövdes trosskydd, i 2 dagar. Hade inte ont eller nånting. Det började med bruna flytningar i 2 dagar.

Mitt andra mf var i v 11 och då hade jag bruna flytningar i 3 dagar innan det helt plötsligt kändes som att sätta på en kran och blodet bara forsade.

När jag var gravid med min son hade jag bruna flytningar och/eller blödningar under de första 10 veckorna till och från. Och det gick alldeels utmärkt.

Svar på tråden Bruna flytningar-alltid missfall?