Svårt att få barn. Fler?
Jag och min älskling fick i september vårt 3:e missfall. Vi misstänker att nåt är ev fel på någon av oss. På onsdag denna veckan kommer vi påbörja en utredning.Jag undrar om det finns fler som oss som vill följas åt?
Kanske du redan vet detta med folsyra skall ju minska detta. sen kanske du har dåligt med östrogen. eller nått annat men vad jag kan komma på. Jag hade svårt att få plus då vi behövde 13 månader men sen finns det dem som får vänta ännu längre. hoppas dem finner det ev felet och har en lösning.
Jo folsyra äter jag varje dag och han zink. Vi har försökt sen 2004 med 3 mf emellan så vi har med jobbat och kämpat en hel del.
okej. uppfatta det som att ni kämpat ett år nu då man får söka först då. men hoppas det finner felet i det hela då.
Detta är ingen sån utredning,detta är en sk missfalls utredning. vad skillnaden är vet jag inte riktigt.
Ska göra en mf utredning den 10 december.. har fått ett sent MA (v17) och nu ett MA i v9.... Vad ska ni ta för prover?
Jag vet inte vad det är för prover mer än blodprover,sperma prov och 2 ultraljud på mig
Beklagar era mf.
Jag har en lista på prover på min sida i min blogg.Kolla gärna där.
Jag har fått 4 st mf/ma och gjorde en utredning via kk och det var inte bra alls.De tog några få prover och sen sa de att vi "bara" haft otur. Men jag kännde på mig att nåt var fel då alla hänt ungefär i samma tid, så jag sökte mig till en privat läkare. Han tog 32 prover på mig och då hittades fel.Jag har ett förstarkt immunförsvar som gör att det bilda blodproppar som stöter bort fostret.
Lilleskruttan: Precis så är de me mig.. alla på jobbet får magsjuka men inte jag.. =) Iof skönt men när man vill bli gravid så e de inte bra tydligen.. konstigt, en annan som trott att de endast är bra me bra immunförsvar.. ja va lite man vet.. =) Jag hoppas verkligen att nästa graviditet går bra... jag har ju inte all tid i världen på mig heller, är ju snart 36 (fyller i januari)
Va härligt o va i v 25.. lyllo dig! Lycka till o stor kram!