• Akvileja

Missfall i vecka 6. Hur är det?

Hej... trodde aldrig att jag skulle skriva i detta forumet, men nu gör jag det och jag är sååå ledsen
    Har gått igenom två provrörsbefruktningar, en i april och en nu i oktober. I juni fick jag ett missfall i vecka 7-8. Jag hade otroligt ont, kunde inte stå upp och kräktes av smärtorna. Det kändes som att hela mitt inre kom ut...
    Nu har jag börjat blöda i vecka 6 (5+5) och jag är så rädd att det ska bli så illa som förra gången. Vad tror ni? Kan det bli lindrigare den här gången i och med att jag inte är så långt gången? Hur har det varit för er?

Kram från en vissen Akvileja...

• Svar på tråden Missfall i vecka 6. Hur är det?
  • Luddvar

Hej. Kram. Ville bara säga att jag fått upprepade missfall. En gång i v.6 och för mig kändes det bara som vanlig mens.

• Akvileja

Ok, tack för ditt svar. Ja det är så det känns än så länge för mig, som en vanlig mens.
    Beklagar dina missfall
    kram

• Kotten7381

Jag fick MF i V.7 o det kändes ungefär som en vanlig mens. Hade värk lite längre bara..

• Edah

Jag fick MF i vecka 12 men fostret hade slutat leva i vecka 6. Jag blödde mycket och länge men hade bara ont under ett kort tag. Jag har dock fött barn tidigare så det är möjligt att det gjorde det hela mindre smärtsamt.

Jag beklagar verkligen ditt missfall! Tänker på dig.

Svar på tråden Missfall i vecka 6. Hur är det?