Hur ser du på heterosexualitet?
Ja, kära vänner... Kände att det var dags för en reality check!
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-03 23:41
Oh herregud... Förstår inte folk att detta är en högst ironisk tråd??? Tror så många att jag på allvar ifrågasätter heterosexualiteten???
Jag är TRÖTT på att bli ifrågasatt genom diverse trådar p g a att jag är homosexuell. Därför startade jag denna tråd för att få folk att förstå att det är JOBBIGT att folk hela tiden diskuterar huruvida man är normal eller inte.
Och ni trevliga människor som har valt att svara "Annat: Normalt/naturligt", det är tyvärr inte ett separat svarsalternativ. Antingen väljer ni "på samma sätt som homosexualitet"(som då innebär normalt/naturligt) eller så svarar ni inte alls... så enkelt är det... Detta är nämligen en tråd för vänliga, trevliga och accepterande människor. INTE för trångsynta, bakåtsträvande grottmänniskor som fortfarande tror att alla djur är heterosexuella och att det därför är det enda som är normalt.
Jag är homosexuell, FULLT NORMAL, min kärlek till min fru är helt NATURLIG, och inget skit ni säger kan ändra på det. Sen kan ni välja att antingen gå omkring och försöka trycka ner mina känslor och påstå att det inte är normalt, eller så kan ni välja att acceptera detta och välkomna världen med dess förändringar, älska era medmänniskor för dem de är, inte för vem de väljer att leva med och vara lite större än alla Åke Green-predikningar och andra hatbudskap och inse att livet är för kort för att vi ska lägga ork och energi på att jävlas med andra.
FRU U - Jag antar att du är bisexuell? För jag kan lova dig att jag vet till 110 % säkerhet att det finns INGET i hela världen som skulle kunna få mig att dela en enda dag med en man. Har aldrig haft något intresse av det och kommer aldrig ha. Förstår faktiskt inte hur du kan anse dig ha rätten att säga att folk inte kan veta. Hade jag kunnat "välja" hade jag knappast valt att bryta med delar av min släkt för att kunna leva som jag vill, utan hade då självklart "valt" en man.